به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 12 , از مجموع 12

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 07 شهریور 98 [ 16:25]
    تاریخ عضویت
    1398-6-07
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    36
    سطح
    1
    Points: 36, Level: 1
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 46.0%
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    اختلاف شدید بین همسرم و خواهرم

    من 34 ساله هستم و مدت دو سال و نیم هستش که با همسرم زندگی میکنم (ازدواج سفید)، مشکلاتی داشتیم در این مدت که در موردش با خواهرم درد و دل می کردم اما موضوع اینه که همسرم بدون اجازه گفتگو های من و خواهرم رو توی گوشیم خونده که خیلی باعث ناراحتی من شده و متوجه شد که خواهرم با چند نفر به صورت همزمان رابطه داره و من دوست نداشتم اطلاعات خصوصی خواهرم رو بدونه و برای من خیلی ناراحت کننده بود اما نکته هم اینکه توی این صحبت ها خواهرم انتقاداتی از رابطه من و این اقا داشت و ایشون رو ادم قابل اعتمادی نمیدونست... (البته من خارج از کشور هستم و هرگز ایشون رو ندیده)
    و اینکه به من هم توصیه کرد با ارتباط داشتن با افراد دیگه وضعیت روحی و مالی بهتری بدست و باید از قدرت زنانگی در راستای رسیدن به اهدافم استفاده کنم. بیارم و این کار باعث موفقیت خودش در زندگیش بوده. هرچند همسرم منو به استقلال فردی از نظر مالی و فکری تشویق و حمایت میکنه و همیشه میگه حتی نباید به من هم نیازمند باشی به لحاظ مالی و فکری و حرفاش کاملا با خواهرم در تضاده. به هر حال خواهرم موضوع قطع ارتباط با همسرم و وارد رابطه شدن با اقایی رو مطرح کرده بود که به من علاقه منده و وضعیت خوبی هم داره به لحاظ مالی البته ایشون هم ایرانه و من رو ندیدند تا به حال ، هر چند من این پیشنهاد رو رد کردم اما خواهرم اصرار داشت که فقط رابطه تلفنی برقرار کنم و لازم نیست همسرم متوجه بشه . اما همسرم بعد از خوندن این گفتگو به شدت عصبی شد و به با خواهرم تماس گرفت و خیلی توهین کرد و باعث یه دعوا و دشمنی بین ایشون و خواهرم شد. من هیچ کاری نکردم و میدونم خواهرم هم فقط نیت خیرخواهانه داشت و فقط درد و دل میکردیم و قصد دخالت در زندگی منو نداشته. من این وسط چه گناهی کردم نمیدونم.
    ویرایش توسط Nazanin kamali : پنجشنبه 07 شهریور 98 در ساعت 10:03


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.