کلبه ما در منطقه ای هست که تمام فصل ها بیشتر وقت ها برفیه ، به خاطر همین همیشه قابل استفاده ست و همیشه زیبایی برف در وجودشه ،،،البته آب و هواهای دیگه هم ساپورت میکنه :)
خب بریم ببینیم چه خبره و یه آهنگ گوش بدیم :
فرصت بدرود » محمد اصفهانی
د ر پناه حضرت حق![]()






پاسخ با نقل قول







علاقه مندی ها (Bookmarks)