به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 19 , از مجموع 19

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 اردیبهشت 99 [ 06:37]
    تاریخ عضویت
    1395-4-10
    نوشته ها
    38
    امتیاز
    3,490
    سطح
    36
    Points: 3,490, Level: 36
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    76

    تشکرشده 16 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    نحوه شروع ارتباط با دختر خارجی

    سلام دوستان. امیدوارم حال همتون خوب باشه. خیلی ممنون میشم منو راهنمایی کنید.


    مقدمه چینی نمیکنم و مستقیم میرم سر اصل مطلب. من سی سالمه و در حال حاضر مشغول گذراندن دوره فوق دکتری در یکی از کشورهای شمال اروپا هستم. من تا وقتی ایران بودم به دلیل برخی مسائل و همچنین محدودیت های اقتصادی هیچ وقت نتونستم برای ازدواج اقدام کنم و حتی وارد پروسه آشنایی با هیچ شخصی هم نشدم. یعنی به هیچ عنوان تجربه ارتباط با جنس مخالف ندارم. از طرفی تمام احساسات و انرژی تمام این سال ها که تنهایی گذروندم در وجودم تلنبار شده و الان که کمی وضعیت اقتصادیم بهتر شده، احساس میکنم تحت چنین شرایطی میتونم به راحتی در معرض تصمیمات اشتباه قرار بگیرم. واقعیتش خیلی دوست دارم اینجا یک رابطه ی درست رو شروع کنم و اونو در مسیر ازدواج هدایت کنم. من زبان انگلیسیم خوبه و مشکلی در ارتباط ندارم. منتها وقتی میخوام حرف دلم به کسی بزنم زبونم قفل میشه و مهارت های ارتباطیم خیلی ضعیفه. اینجا هم گزینه های خیلی خوبی به چشمم میخوره ولی منتها نمیدونم چطوری باید یه رابطه رو شروع و در مسیر خودش هدایت کنم. چیزی که من اینجا دارم میبینم اینه که دختران از سنین نوجوانی واقعا دارای شخصیت های مستقل و قدرتمندی هستند و از همون سن پایین برای زندگیشون برنامه و اهداف بلند مدت دارند و به خاطر همین حلقه دوستان و اطرافیانشون در سنین جوانی به یک ساختاری رسیده که آدم جدید رو بخوان در اون وارد کنن یکم مشکله. البته این قضیه در مجامع اکادمیک و سطح بالا بیشتر به چشم میاد چون افراد در اینجا از توانایی های بالایی برخوردارند. دوستانی که تجریه ارتباط با خارجی ها رو دارند ممنون میشم به من راهنمایی بدند که چطوری باید چنین رابطه ای رو شروع کرد؟ چطور تشخیص بدیم یه نفر در رابطه هست یا نه بدون اینکه از خودش بپرسیم؟ یعنی اول مطمئن بشیم مجرده بعد قضیه رو مطرح کنم. دوستان من تاکید میکنم به هیچ عنوان قصدم از مطرح کردن این سوال پیدا کردن دوست دختر که فقط وقتم پر کنه و یا به نیازام جواب بده نیست. همنطور که در تمام این سال ها پام از دایره اخلاق بیرون نگذاشتم، اینجا حتی اگر برای چندین سال هم مجرد بمونم، باز هم به همین مسیرم ادامه خواهم داد. هدف من از مطرح کردن این سوال درخواست راهنمایی برای نحوه درست ایجاد یک رابطه برای شناخت (مانند نامزدی) هست ولی تنها فرقش با موارد مشابه در ایران اینه که طرف من خارجیه.

    من همه پاسخ ها رو با دقت میخونم و سعیم اینه که به همشون کامل جواب بدم تا شما هم به شناخت بهتری هم از من برسید. بنابراین هر سوالی از من داشتید بپرسید بتونم حتما جواب میدم :-)
    ویرایش توسط پسر جوان : دوشنبه 21 آبان 97 در ساعت 15:16


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:56 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.