به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 14 , از مجموع 14

موضوع: مشورت مالی

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 مهر 04 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1390-6-22
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    30,538
    سطح
    100
    Points: 30,538, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    3,307

    تشکرشده 2,402 در 566 پست

    Rep Power
    168
    Array

    مشورت مالی

    با سلام خدمت دوستان عزیزم
    راستش روی اومدن نداشتم چون مشکلم خیلی شبیه گذشتست ولی بازهم من نمیدونم کار درست چیه
    جریان خیلی سادست اما مشورت نتیجه بخشه
    من در یک کارخونه که به طور فامیلی احداث و مدیریت میشه سهام دارم (همونطور که قبلا گفتم من درآمدی خودم نداشتم و ندارم و هرچی هست پدرم دادن و این سهامو هم از پدرم به نام خودم دارم و هیچ زحمتی هم تاحالا تو اون کارخونه نکشیدم) خب هرچند وقت یکبار سود سهام رو میدن و من تا الان مستقیم این پولو نگرفتم
    یعنی یا نگرفتم یا مثلا برام با اون پول چیزی خریدن پدرم و هدیه دادن و به همسرمم گفته نشده این پول سود سهاممه

    خلاصه من و همسرم مسائل متنوعی باهم داریم که میدونین یکیش همین نداشتن درآمد منه و اینکه برای هر خرجی که بهم میده بهم فشار میاره درحالیکه من واقعا واسه خودم خرجی نمیکنم و عجیب الان پولها بی ارزشه و سریع تموم میشه
    خلاصه الان باز سود من رسیده و من خیلی در فشار مالی هستم
    همسر من درآمدش خوبه اما نمیفهمه چرا باید به من پول بده و میگه خرج خونه رو میدم چیز بیش از اینو باید خودت بدی یا خرجی نداشته باشی
    حالا من سوالم اینه من همچنان این سودو نگیرم؟ یا بگیرم به همسرم نگم و مواقع ضروری ازش استفاده کنم؟ یا بگیرم بهش بگم؟ در این حالت قطعا همین چندرقاز هم بهم نخواهد داد که البته گاهی فکر میکنم نبودش شاید بهتر باشه و مقداری از این طلبکاریش کم بشه
    یا باید به همینی که همسرم میده قناعت کنم؟
    راستش چندسال پیش با قطعیت نمیگرفتم و میگفتم قناعت میکنم اما الان چون خیلی متنوع داره بهم فشار میاد دیگه دلیلی برای یک فشار بیخود که قابل رفعه نمیبینم
    نظرتون چیه؟

  2. 2 کاربر از پست مفید شمیم الزهرا تشکرکرده اند .

    گیسو کمند (چهارشنبه 04 مهر 97), الهه زیبایی ها (چهارشنبه 04 مهر 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.