با سلام خدمت دوستان عزیزم
راستش روی اومدن نداشتم چون مشکلم خیلی شبیه گذشتست ولی بازهم من نمیدونم کار درست چیه
جریان خیلی سادست اما مشورت نتیجه بخشه
من در یک کارخونه که به طور فامیلی احداث و مدیریت میشه سهام دارم (همونطور که قبلا گفتم من درآمدی خودم نداشتم و ندارم و هرچی هست پدرم دادن و این سهامو هم از پدرم به نام خودم دارم و هیچ زحمتی هم تاحالا تو اون کارخونه نکشیدم) خب هرچند وقت یکبار سود سهام رو میدن و من تا الان مستقیم این پولو نگرفتم
یعنی یا نگرفتم یا مثلا برام با اون پول چیزی خریدن پدرم و هدیه دادن و به همسرمم گفته نشده این پول سود سهاممه
خلاصه من و همسرم مسائل متنوعی باهم داریم که میدونین یکیش همین نداشتن درآمد منه و اینکه برای هر خرجی که بهم میده بهم فشار میاره درحالیکه من واقعا واسه خودم خرجی نمیکنم و عجیب الان پولها بی ارزشه و سریع تموم میشه
خلاصه الان باز سود من رسیده و من خیلی در فشار مالی هستم
همسر من درآمدش خوبه اما نمیفهمه چرا باید به من پول بده و میگه خرج خونه رو میدم چیز بیش از اینو باید خودت بدی یا خرجی نداشته باشی
حالا من سوالم اینه من همچنان این سودو نگیرم؟ یا بگیرم به همسرم نگم و مواقع ضروری ازش استفاده کنم؟ یا بگیرم بهش بگم؟ در این حالت قطعا همین چندرقاز هم بهم نخواهد داد که البته گاهی فکر میکنم نبودش شاید بهتر باشه و مقداری از این طلبکاریش کم بشه
یا باید به همینی که همسرم میده قناعت کنم؟
راستش چندسال پیش با قطعیت نمیگرفتم و میگفتم قناعت میکنم اما الان چون خیلی متنوع داره بهم فشار میاد دیگه دلیلی برای یک فشار بیخود که قابل رفعه نمیبینم
نظرتون چیه؟









علاقه مندی ها (Bookmarks)