به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 19 , از مجموع 19

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 29 خرداد 97 [ 20:53]
    تاریخ عضویت
    1394-4-23
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    2,273
    سطح
    28
    Points: 2,273, Level: 28
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    زندگی خراب شده رو چطور دوباره بسازم

    سلام دوستان عزیز .لطفا کمکم کنید و تجربه ها و نظراتتون رو ب من بگید . من ۵ ساله ازدواج کردم یک سالدعقد و چهارساله خونه خودمم یه پسر ۲ ساله دارم .با همسرم از همون اوایل دوران عقد خیلی اختلاف داشتیم سر خواسته ها و توقعاتش از من و اینکه خیلی گرفتار رفع و رجوع کارهای فامیلو خانوادش بود و این موضوع همچنان ادامه داره اما فامیل کمتر شده . خلاصه الان به خاطر بحثا و دعواها هربار حرمت بینمون بیشتر شکسته شد و از هم بیشتر فاصله گرفتیم و این اواخر دیگه چندبار تا پای بهم زدن زندگیمون پیش رفتیم اما باز وجود بچه و فکر آواره شدن مانع شد اما چه فایده که الان ما فقط همخونه ایم باهم نه زن و شوهر . من فقط ازش توقع دارم اینقدر خودشو درگیر دیگران نکنه و زن و بچشم ببینه برامون وقت بزاره تو خونه اخلاق خوب و گرم داشته باشه .اما اون اینقدر از بحثای گذشته کینه به دل گرفته که حتی وقتی به اصطلاح آشتی هم هستیم خیلی سرده تو خودشه محل نمیده .رابطمون خیلی کمه و من روی هم رفته اصلا از زندگی باهاش راضی نیستم تو این چندساله .نمیگم خودم ایراد ندارم اخلاقم عالیه ولی از وقتی ازدواج کردم به خاطر ضدحالایی ک خوردم و واقعا ازهمون اولش هی خورد توذوقم منم تبدیل شدم به یک زن دلمرده ک گاهی به زور میخواد یه کم عادی و شاد باشه اما غمی توی دلم سنگینی میکنه .درحال حاضر هم بین ما شکرآبه و حرف نمیزنیم و در کل بگم خیلی زندگیمون سرد و بیروح و خالی از عشق و محبت و صمیمیته و دو هم خونه ایم . ما روحیاتمون و خواسته هامون خیلی با هم فرق میکنه روش زندگیمون خیلی باهم فرق میکنه .فکر جدایی اصلا برام خوشایند نیست به خاطر مسائل بعدش و به خاطر پسر نازنینم ک اواره دست این و اون میشه .اما نمیدونم این زندگی خرابو چطور و چجور بسازم ؟ میشه آیا
    ویرایش توسط به هم ریخته : پنجشنبه 10 خرداد 97 در ساعت 05:50


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.