با سلام
این تاپیک مشمول بند 22 قوانین همدردی هست.
لطفا صاحب تاپیک یا حضوری به مشاور مراجعه کند یا از طریق انجمن خصوصی و تخصصی پیگیری کند.
با تشکر
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
با سلام
این تاپیک مشمول بند 22 قوانین همدردی هست.
لطفا صاحب تاپیک یا حضوری به مشاور مراجعه کند یا از طریق انجمن خصوصی و تخصصی پیگیری کند.
با تشکر
تشکرشده 0 در 0 پست
سلام
چطوری باید از طریق انجمن خصوصی پیگیری کنم؟
لطفا راهنمایی بفرمایید؟ ؟؟؟
سلام
از اینجا مشترک انجمن آزاد بشید (ستون سمت چپ)
http://hamdardi.net/eshterak.htm
و بعد که رنگ کاربری تون تغییر کرد، از اینجا تاپیک بزنید
http://www.hamdardi.net/forum148.html
شیدا. (پنجشنبه 03 خرداد 97)
تشکرشده 130 در 77 پست
این تایپیک واقعا خواندنی است:
http://www.hamdardi.net/thread-27034.html
اون بچه داشت و تو هنوز نداری
تشکرشده 437 در 149 پست
سلام
من دیروز مفصل داشتم براتون مینوشتم که دیدم میگن این مبحث خلاف قانون اینجاست بیخیال ارسال شدم. هرچند به نظر من مستتر کردن این مسائل دردی از جامعه ما کم نمیکنه و باید اطلاع رسانی عمومی بشه تا مردم طرز برخورد درست رو در این مواقع بحرانی آموزش ببینن و یاد بگیرن. بهرحال...
فقط یک نکته رو چون دوستان دیگه هم اشاره نکردن و به نظر من واقعا مهمه و باید گفته بشه دلم نمیاد نگم. در رابطه با انتقال این مسئله به همسر اون آقا هست. شما نمیدونید شرایط زندگیشون به چه منوالی هست و ممکنه اون خانم از خیانت همسرش خبردار هم بشه نخواد یا نتونه طلاق بگیره و مطلع شدنش از این مسئله فقط بهش درد و عذابی مثل چیزی که متاسفانه شما دارید الان تحمل میکنید تحمیل کنه. این کار به نظر من درست و انسانی نیست چون اون خانم بهرحال باعث و بانی اتفاق رخ داده برای شما نیستن که سزاوار این عذاب بشن. مناعت طبع میخواد ولی به نظر من سراغ همسر این آقا نرید. به واقع هم بهم زدن آرامش یه آدم بیگناه دردی از شما دوا نمیکنه.
بی نهایت (پنجشنبه 03 خرداد 97), زن ایرانی (جمعه 04 خرداد 97), شیدا. (پنجشنبه 03 خرداد 97), شمیم الزهرا (یکشنبه 06 خرداد 97), صبا_2009 (پنجشنبه 03 خرداد 97)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)