سلام
من بارها در خواستگاری چه رسمی و چه غیر رسمی رد شدم و دیگه حالم از جلسات خواستگاری بهم میخوره فقط به ظاهر و پول توجه میکنن .
من دیگه 31 سالم شده ولی الانم به شدت سردرگمم اصلا دوست ندارم دیگه تا مدتی خواستگاری برم ولی اطرافیان همش اصرار میکنن .متاسفانه اکثر دخترها صداقت ندارن و ظاهربین هستن








علاقه مندی ها (Bookmarks)