به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 11 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 فروردین 03 [ 09:36]
    تاریخ عضویت
    1393-6-03
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    7,164
    سطح
    56
    Points: 7,164, Level: 56
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 186
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 8 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    ازدواج با دختر ترکیه ای

    با سلام خدمت دوستان عزیز
    همیشه از مطالب خوب و تجربیات شما استفاده کردم و باعث شده دید بازتری نسبت به مسائل پیدا کنم.
    اولا من اکانت آزاد خریداری کردم و نمیدونم چطور باید تو انجمن آزاد مشاوره بگیرم و آخر مجبور شدم همینجا مطلبمو بیان کنم


    داستان من اینه

    حدود ۶ ماهی میشه با یه دختر از ترکیه آشنا شدم
    اینجا تحصیل میکنن
    دختر خیلی خوب و با شخصیتی هست .

    رابطمون خوب بود تا اینکه گفت نمیخواد رابطه الکی داشته باشه و اگه میخوام باهاش ادامه بدم باید به خانوادم بگم

    منم خواهرم رو در جریان قرار دادم ، مشکل من دقیقا از همینجا شروع شد
    خواهر بسیار بد بین هست، قبل از اینکه بیینه همش از نکات بد زندگی صحبت میکرد ، میگفت بد بین باش و... این چیزا ، گفتم اشکالی نداره وقتی دختره رو ببینه دیدش عوض میشه ،

    قبل از ادامه یاداوری کنم من تاحالا با هیچ دختری انقدر رابطم صمیمی نشده بود ،

    تا اینکه امروز رفتیم پیشش و باهاش صحبت کرد ، برگشتنی دیدم باز هم داره فاز منفی میده ، یه حرفس زد که خیلی اعصابم خورد شد ، چهره دختره معمولی هست یعنی زیبا نیست ، زشت هم نیست .معمولی مثل خودمون ، چهره من هم معمولی هست .
    گفت ظاهرش به دل نشست ، گفتم من باید قبول کنم که کردم
    شما چی میگید
    بعد گفت نه چند سال بعد پشیمون میشی

    اها اینو یادم رفت بگم

    خواهر همش میگه تو چند سال بعد فلان میشی بهمان میشی ، همش و همش فاز منفی میده بهم

    بعد از این حرف آخرش دیگه واقعا ناراحت شدم
    تا خونه باهاش صحبت نکردم ، انقدر تو این چند روز فاز منفی به من داده که کلا دیدم نسبت به دختری که دوستش دارم داره عوض میشه .

    در ضمن دختره خیلی خوش اخلاق ، با حیا ، مهربونی هست ، چهره اش هم معمولی ، البته مشخصه ایرانی نیست ، ولی معمولیه


    در ضمن از لحاظ فرهنگی خوب ما هم تورک هستیم(آذری) و مشترکات زیادی باهاشون داریم ، ولی خوب قطعا به خاطر اینکه از دو ملیت مختلف هستیم تفاوت هایی وجود داره

    مشکل قبلی من این تفاوت فرهنگی و اینکه میخواستم بدونم به نظر شما این ازدواج نتیجه خوبی میتونه داشته باشه؟


    و مشکل جدید من هم طرز فکر خواهرم هست ، که شدیدا روم تاثیر منفی گذاشته و واقعا دیدم به ازدواج کلا بد شده

    در ضمن بنده حدودا ۲۵ سال و خانم ۲۱ سال سن دارن

    ممنون میشم راهنمایی برادرانه و خواهرانتون رو بشنونم

  2. کاربر روبرو از پست مفید alirzea313 تشکرکرده است .

    mercedes62 (جمعه 03 فروردین 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:31 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.