سلام
من ۲۶ ساله هستم و دانشجوی ارشد. سربازی معاف هستم و در حال حاضر در یک شرکت کامپیوتری مشغول به کار هستم و از لحاظ درآمد مشکلی ندارم
حدود یکسال پیش بنده با یک خانم ۲۳ ساله توی دانشکده توسط یکی از دوستان آشنا شدم
این خانم با بنده در حد سلام و علیک توی دانشکده صحبت داشتن و گاهی اگر سوالی داشتند توی تلگرام از من میپرسیدن.
من بعد از ۴ ماه به ایشون کم کم وابسته شدم و ازشون درخواست دوستی کردم تا بعد از شناخت بیشتر با خانواده ها صحبت کنیم و رسمی اقدام کنیم
اما ایشون گفتند که شما و من معیار هامون برای ازدواج همخوانی نداره و لطفا دیگه در این مورد صحبتی نکنید.
و بعد از اون اتفاق ایشون به شدت با من سرد برخورد میکردند
اما از آنجایی که من خیلی دوستشون داشتم خیلی اصرار کردم که بگید چرا ما به درد هم نمیخوریم
خلاصه من خیلی به ایشون اصرار کردم و ایشون هم عصبانی شدند و گفتند من فقط به خاطر مسائل درسی با شما صحبت میکردم و هیچ علاقه ای به ازدواج با شما ندارم.
من بعد از این اتفاق تا ۲ ماه توی شوک روحی بودم و چندتا درس هم افتادم.
همین حالا هم گاهی اوقات یاد ایشون میفتم. حدود یک هفته هست که من را از Block توی تلگرام در آوردند
این حرکت ایشون چه معنی داره؟ آیا من دوباره پیش قدم شم؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)