سلام به همه اعضای محترم این سایت
خوشحال میشم اگه بتونید کمکم کنید، من مدرس زبان انگلیسی هستم، به شکل نیمه وقت در یکی از موسسات تدریس میکنم،۲۶ سالمه، چند وقت پیش تو یکی از کلاسام ،یه دختری بود که از همون روز اول به دلم نشست، با توجه به شغل و موقعیتم با دخترای نسبتا زیادی برخورد میکنم و اصلا هم پسر دختر بازی نیستم اما این یکی با بقیه برام فرق داشت، تا اینکه مجبور شدم ترم بعد کلاسشونو تحویل بدم،چون ورزش هم میکنم باید برای مسابقات آماده میشدم نمیشد اون ساعت کلاس بگیرم از موسسه، خلاصه یکم گذشت و دیدم تو اینستاگرام فالو کرده ، با دیدن عکساش بیشتر عاشقش شدم، اولین بار هم خودش بعد از یکی از استوریهام بهم پیام داد،رابطمون در حد پیام دادن ه فقط ، راستی یادم رفت بگم، ۱۷ سالشه و برخلاف سن کمش خیلی دختر عاقل و متینی هستش. تقریبا برای شروع آشنایی تمام معیار های منو برای انتخاب همسر داره، و قصد من هم برای برقراری رابطه فقط ازدواج ه، شرایط کلی ازدواج رو هم دارم، از همه نظر اکیم فقط بد بختیم اینه که خیلی مغرورم و بعضی وقتها ترس دارم از نه شنیدن ،تا حالا مستقیما در این مورد بهش چیزی نگفتم و سعی کردم تو پیام هام یکم صمیمی خودمو نشون بدم،چه کنم که بفهمم آیا اونم به من حس داره یا نه؟؟؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)