سلام دوستان.
برای اولین بار قراره یه خاستگار رو تو خونه راه بدم.
این که میگم برای اولین بار تفاوتش اینه که چون ایشون منو جایی دیدن و عاشق من شدن و این برای من خیلی مهم بود همیشه و به همین دلیل هست که منم دلمم میخواد که بیشتر باهاشون آشنا بشم.
من 27 سالمه ، ایشون نمیدونم چند ، هر دو کارشناسی هستیم ، من چهره ایشون رو هنوز ندیدم و قیافه برام خیلی مهمه.
الان تنها مشکلی که همین اول کار پیش اومده اینه که ایشون تهران زندگی میکنن و من اصلا هیچوقت ملاکم این نبود که تو شهری جز شهر خودم زندگی کنم.
شاغل هستن ولی من هنوز نه و اصرار زیادی به شاغل بودن خودم ندارم ولی از اون ادمهایی هستم که گوشه خونه به شدت منزوی میشم و نیاز شدید به حضور در اجتماع دارم.
من قبلا سه تا مورد دوستی با پسرها داشتم ،اولی باهاشون قطع رابطه کامل کردم ولی دو تای دیگه رو باهاشون چون رابطه کاری داشتم ، یه جورایی هنوز باهم در ارتباطیم ، مثلا کاری برام پیش بیاد ، زنگ میزنم بهشون و کمک میخوام ، اونا هم به همینطور.
مخصوصا سومی رو که خیلی قبول دارم و دوس دارم در زمینه ازدواجم هم باهاش مشورت کنم ولی نمیدومم چه جوری مطرح کنم باهاش و اینکه چه جوری با همین دو نفر رابطمو به کات کامل برسونم؟
ببخشید خیلی پراکنده نوشتم.
یه جورایی هُل شدم و وحشت زندگی تو شهر دیگه افتاده به جونم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)