به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 31

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 شهریور 97 [ 23:01]
    تاریخ عضویت
    1396-2-14
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    1,803
    سطح
    25
    Points: 1,803, Level: 25
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    20

    تشکرشده 77 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array

    چرا فکر میکنم در اولویت خواستگارم نیستم؟

    سلام
    توی تاپیکهای قبلیم گفته م که خواستگاری هم سن و سال خودم دارم. که الان سه ماهیی هست با هم اشنا شدیم . مشکلی که من دارم این هست که حس میکنم در لیست تمامی کارهای او در اولویت اخر قرار گرفتم! یعنی در طول روز فقط زمانی به من زنگ میزند که از محل کار به خانه میرود. یعنی وقت مرده طول روزش رو به من اختصاص میدهد. بعد هم وقتی به خانه میرسد میگوید من استراحت کنم دوباره بهت زنگ میزنم! ولی نمیزند!
    گاهی اگر میس کال روی گوشیم باشد هم خودم باهاش تماس میگیرم.

    کل روز حتی اگر پیامی برایش بفرستم جواب نمیدهد. زیاد تلاشی برای قرار گذاشتن و دیدن من نمیکند و هفته ای یکبار بیشتر ما هم رو نمیبینیم. و از طرفی سایر برنامهای خوشگذرونی خودش رو دارد. یعنی هر روز یکساعت ورزش میکند و یا شنا میرود! هر هفته یکبار یا چندبار تنهایی به رستوران میرود. تقریبا همه فوق برنامه هایش را به موقع و با دیسیپلین خاصی انجام میدهد ولی من در اولویت اخرم!! بعد میگوید در کل هفته سرم شلوغ است و فقط 5شنبه یا جمعه با هم بیرون بریم!!

    وقتی معترض میشوم میگوید من بیشتر از تو برای رابطمون وقت میگذارم!! اگر من 500بار بهت زنگ زده باشم تو 50بار زنگ زدی!! ولی مشکل من زنگ زدن نیست! اون حس تو اولویت بودن هست که دریافت نمیکنم!

    یا مثلا تصمیمهایی میگیرد که وقتی عملیشان میکند تازه با من درمیون میگذارد. مثلا یک دفعه میگوید من دارم میروم کلاس زبان که مدرک زبانم را بگیرم و برای اقامت فلان کشور اقدام کنم!! بدون اینکه از من نظرم رابپرسد. یا حتی صحبتش مشاوره باشد. بلکه حرفهایش بیشتر گزاره خبری هست! یا میگوید برای فلان دانشگاه خارجی رزومه فرستادم تا اپلای کنم!

    یا تاب شنیدن نظر مخالف من رو ندارد. مثلا سر روزه گرفتن بهش گفتم روزه برای تویی که در روز چندین ساعت کار فکری میکنی ضرر دارد وحتی چندبار کلیه درد گرفته. ولی بعد از چندبار گفتن این موضوع یک باره عصبانی شد و گفت با یه حالت تمسخر امیزی گفت باشه بابا تو میفهمی!!

    یامثلا وقتی در مورد رای دادن نظر میدادم چون اون میخاست به روحانی رای بده و من کلا هیچ چیز مثبتی در هیچکدام از کاندیدا ها نمیدیدم بحث میکردیم... من هیچوقت قصد تحمیل نظرم رو نداشتم وخیلی اروم نظرم را میگفتم ولی اخرش میگفت باشه تو راست میگی اعصاب رو خورد کردی! سرم درد گرفت!!

    حس میکنم تاب شنیدن نظرات من رو ندارد! و این باعث میشه من کم کم نظر مخالف خودم رو در هیچ موضوعی نگم! و فکر میکنم بعدها به مشکل بر میخوریم....
    نمیدانم خیلی به این موضوع حساس هستم یا باید اهمیت دهم؟!
    ویرایش توسط hana00200 : یکشنبه 21 خرداد 96 در ساعت 00:34


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. خواستگار شایسته و لایق...
    توسط milad.mehr در انجمن انتخاب و خواستگاری
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: یکشنبه 21 خرداد 96, 18:55
  2. چگونه حس استقلال و اقتدار را در همسرم تقویت کنم
    توسط آرام دل در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: پنجشنبه 02 مرداد 93, 18:21
  3. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: پنجشنبه 28 فروردین 93, 10:03
  4. پاسخ ها: 40
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 اسفند 91, 14:10
  5. چگونه می‌توان فرم عضویت را پر کرد و از تمام امکانات تالار استفاده
    توسط sahar1364 در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: جمعه 23 مرداد 88, 21:08

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:12 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.