به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 12 , از مجموع 12

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 04 [ 00:04]
    تاریخ عضویت
    1395-1-10
    نوشته ها
    101
    امتیاز
    8,703
    سطح
    62
    Points: 8,703, Level: 62
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    69

    تشکرشده 50 در 35 پست

    Rep Power
    23
    Array

    مشاجره من وشوهرم كدام مقصر هست؟راه حل چيست؟

    باسلام
    ديشب من وهمسرم بعدازيك روزكاري وپرمشغله اومديم خونه...شام خورديم...وبعدپاي تلوزيون نشستيم پاي سريال مورد علاقه من...حين تماشا يه صحنه توي فيلم بود...كه زن نامزدش داره ميجنگه اون مياد كه ازنامزدش دفاع كنه ولي شوهرش حواسش بهش پرت ميشه وباعث ميشه دشمن اون رو زخمي كنه...من باديدن اين صحنه عصباني شدم وبه نقش ن اون فيلم بدوبيراه گفتم...كه همسرم خنديد ومحكم بادستش پشت گردنم زد وگفت ببين زنا چقدر خنگن...ولي چنان محكم زد...كه حس كردم گردنم شكست...سرم گيج شد دردش غيرقابل تحمل بود...بااينكه قصدش شوخي بود....خيلي ازدستش عصباني شدم...محكم رودستش زدم و گفتم چته تو نزديك بود من ناقص كني...چندباربهت گفت بامن اين شوخيا نكن...بدنم ضعيفه نميتونم تحمل كنم...خلاصه شوهرم باخنده بامن بگو ومگو كرد ودوباره من محم هل داد ومن سمت سيني استكان واپن اشپزخانه پرت شدم ونزديك بود همه چيزبشكنه....اون لحظه خيلي ازدستش عصباني شدم كه بازچرا حواسش جمع نمكنه....بقدري عصباني شدم كه محكم بهش سيلي زدم وعينكش ازصورتش افتاد ....كه اون همون لحظه خنده از روي لباش رفت وبدجوري عصباني شد وگفت صد دفعه بهت گفتم من نزن...وبلندشد چندتاسيلي بهم زد وچند تالگد موهامو كشيد....ومن كشون كشون برد تادراتاق وگفت برو اتاق نميخوام ببينمت...كه من بلندنشدم برم..خواست دوباره من بزنه كه من جيغ وهمينطور دورخودم گرفتم وصورتم پوشوندم كه به صورتم چيزي نزنه كه ديگه دست كشيد...ازشدت عصبانيت سيگارش گرفت ورفت توي تراس ونيم ساعت اونجانشست
    مقصركيست؟من ياشوهرم؟
    شوهرم تاحالا اينطورمن كتك نزده...تاپيش اومده كه جزئي من بزنه...ياباشوخي...ولي به طور جدي نه
    پيش اومده من شوهرم بزنم وقتي عصباني بشم
    درحال حاضر قهريم
    بااين مشاجره هيچ تنفري بهش ندارم...وخيلي دوستش دارم...ولي اون رونميدونم
    چيكاربايد بكنم؟
    درضمن من خيلي مغرورم...شوهرم بارهااينوگفته
    ویرایش توسط tanin_eshgh : سه شنبه 26 اردیبهشت 96 در ساعت 08:50


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: جمعه 17 دی 95, 17:44
  2. هدف از ازدواج چيست؟
    توسط AbtinAsk در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 14 خرداد 91, 20:06
  3. اولين قدم ازدواج چيست؟
    توسط keyvan در انجمن سایر مقالات ازدواج
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 15 مرداد 90, 15:33
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 18 خرداد 88, 21:59
  5. خود ادم کيست؟
    توسط رميسا در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 آذر 86, 14:26

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.