به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13
  1. #11
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اولا من مردم خدا رو شکر خانومم توی سایت نیست

    توی دوران عقد این مشکلات هست تا وقتی ازدواج نکنید مقالات مربوط له خیانت در سایت جستجو کن و بخچان با دقت. از نظر هر فردی تعریفی داره شما بکبار این مشکل داشتی و نتیجه تش را هم دیدی بهتر بود بیشتر مراعات میکردید حداقل در مورد تعریف این کلمه از نظر شوهرت و خطوط قرمزش اطلاع پیدا میکردین که این نتیجه اش نشه
    در موذپ شغل ایشون بهتر نبود قلا فکرش را میکردین؟! یعنی تا کی میخواهید توی این وضعیت بمانید نظر ایشون چیه در مورد برگزاری عروسی و رفتن به زندگی خودتان

    - - - Updated - - -

    اولا من مردم خدا رو شکر خانومم توی سایت نیست

    توی دوران عقد این مشکلات هست تا وقتی ازدواج نکنید مقالات مربوط له خیانت در سایت جستجو کن و بخچان با دقت. از نظر هر فردی تعریفی داره شما بکبار این مشکل داشتی و نتیجه تش را هم دیدی بهتر بود بیشتر مراعات میکردید حداقل در مورد تعریف این کلمه از نظر شوهرت و خطوط قرمزش اطلاع پیدا میکردین که این نتیجه اش نشه
    در موذپ شغل ایشون بهتر نبود قلا فکرش را میکردین؟! یعنی تا کی میخواهید توی این وضعیت بمانید نظر ایشون چیه در مورد برگزاری عروسی و رفتن به زندگی خودتان
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  2. کاربر روبرو از پست مفید khaleghezey تشکرکرده است .

    Sogol_i (یکشنبه 14 خرداد 96)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 اردیبهشت 99 [ 17:23]
    تاریخ عضویت
    1395-11-13
    نوشته ها
    125
    امتیاز
    4,990
    سطح
    45
    Points: 4,990, Level: 45
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 160
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    532

    تشکرشده 229 در 100 پست

    Rep Power
    33
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Sogol_i نمایش پست ها
    سلام.
    من بیست و یکسالمه و دوساله ازدواج کردم البته دوره عقدیم و جدا زندگی میکنیم، شوهرم چندمورد عکس و فیلم توی گوشی و لب تابم پیدا کرد و چندتا برخورد که با پسرهای فامیل داشتم و خندیدیم حسابی ناراحتش کرده، فوق العاده نسبت بهم سرد شده و یک هفته است که دیگه بهم محبت نمیکنه و میگه تو خائنی.
    شاید براتون عجیب باشه چطور نمیتونم یک هفته بدون محبت اون زندگی کنم، اما واقعا نمیتونم و مریض شدم و یه گوشه خونه افتادم.
    حال روحی و جسمیم خیلی بده و فوق العاده دوسش دارم و اصلا قصد خیانت نداشتم، میدونم اشتباه کردم اما واقعا شوهرم رو دوست دارم.
    هرچی بهش میگم از دوریت مریض شدم و نمیتونم بدون محبت تو زندگی کنم، میگه تو هوس بازی هروقت آدم شدی ، من دروغگو نیستم که به آدم خائنی مثل تو محبت کنم و البته حرف های دیگه اش بماند که چی ها بهم گفت و بارم کرد...
    خیلی مریض و بدحال شدم از دوریش اما میگه اون موقع که به فکر هوس هات بودی باید فکر اینجاش رو میکردی.
    شوهرم خیلی جدی و سیاستمدار و زبون داره، اصلا نمیتونم هیچ جور راضیش کنم که دوسش دارم.
    میگه سگ از تو بهتره سگ که خیانت نمیکنه.
    اما من واقعا و قلبا دوسش دارم.
    بهم گفته تنها راهش اینه که
    ;بهم ثابت بشه خائن نیستی و دیگه رفتارهای گذشته ات تکرار نمیکنی.
    هرچی بهش میگم چقدر طول میکشه تا بهت ثابت بشه، حالم بده از درس و دانشگاهم افتادم.
    میگه تنها لطفی که درحقت میکنم اینه که صبر میکنم تا خوب شی.
    واقعا از دوریش مریض شدم، اما احتیاجم به جسمش نیست به محبتشه.
    مادرم بهم میگه برو دکتر حالت خوب نیست.
    اما مریضی من درد عشقه نه چیز دیگه.
    خواب و خوراک ندارم و دو روزه که اصلا لب به غذا نزدم جز یه مقدار خیلی خیلی کم و اصلا غذا نمیتونم بخورم و احساس تهوع و دل پیچه ی شدید و قلب درد دارم.
    اما میدونم ازبس ناراحتی کردم اینجوری شدم.
    شوهرم ارتباطش رو با من قطع نکرده اما رفتارش سرده.

    میشه راه حل بدین که چطور این مدتی که باهام سرده زندگی کنم؟ میخوام زندگی کنم اما نمیتونم
    از تمام کارهام افتادم
    سلام...
    عذرمیخوام اما یا شما سن شوهرتون رو ذکر نکردید یا بنده نخوندم...لطفا سن ایشون رو بفرمایید.

    برخلاف نظر شما و برخی دوستان،
    بنظر من شوهر شما در رفتارشون سیاست و مدیریت دارند.
    دو مسئله وجود داره:
    1- از شدت اتفاقات و رفتارهای ناشایست شما که باعث رنجش ایشون شده، بی اطلاعیم.
    با این حال شما هنوز ابتدای راه هستید و گذشته خوب یا بدش، ناپختگی بوده... در این سن میتونید تغییر کنید و چهارچوب رفتاری مناسب خودتون رو بعنوان یک خانم شکل بدید.

    2- به هر صورت یک سری کلمات ناشایست که شوهرتون به شما گفته رو تایید نمیکنم.
    ================================================== =====
    شوهرتون کاملا از احساس شما اطلاع دارن و مطمئنم برای دور شدن از شما سرد نیستن، ایشون میدونه چطور رفتار شمارو تحت کنترل بگیره و بنظرم اگه سنشون ازتون بیشتره، کار غلطی هم نمیکنه. اما بعضی لغات و الفاظشون نادرسته و در شان گفتن به خانم نیست.
    شما تو سنی هستین که بعضی مسائل رو خیلی جدی میگیرین و فورا به قسمتی از فیلم های تلویزیون ربطش میدین. مثلا دعوایی صورت بگیره یا سرد شدن، بلافاصله به طلاق،خیانت و این موارد فکر میکنید... البته ترس از همین ها گاهی باعث اصلاح رفتار میشه اما توصیه میکنم خودتون رو هلاک نکنید!

    شما هنوز اول راهی و چیزی نشده...
    همونطور که دوستان فرمودن، غذا بخورید و به درستون هم برسید.
    تحت هیچ عنوان ناز پسر رو نکشید. تاکید میکنم "هرگز" اینکار رو نکنید. چون پسرها هم مثل شما توانایی تغییر رفتار و چهارچوب رو دارن.
    شما در این مدت مثل همیشه با شخصیت و درست رفتار کنید که در شان خود شما باشه. دنبال ناز کشیدن نباشید و خودتون رو برای محبت کوچک نکنیدو هرچند تشنه هستید اما تقاضای زیاد آب باعث بالا رفتن بی دلیل قیمتش میشه!

    شوهر شما منتظر رفتار جدیدی از شما نیست، فقط میخواد تنبیهتون کرده باشه... شما رفتارتون رو درست کنید و عادی رفتار کنید...اینقدر هم ضعیف برخورد نکنید. یکبار عذرخواهی کنید و تعهد بدید که دیگه رفتاری مثل قبل تکرار نمیشه...

  4. 2 کاربر از پست مفید Ramin231 تشکرکرده اند .

    Sogol_i (یکشنبه 14 خرداد 96), نیلوفر:-) (یکشنبه 14 خرداد 96)

  5. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 28 بهمن 96 [ 06:13]
    تاریخ عضویت
    1396-2-24
    نوشته ها
    51
    امتیاز
    1,029
    سطح
    17
    Points: 1,029, Level: 17
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    36

    تشکرشده 15 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    شوهر من حدودا چهل سالشه.
    ممنونم بخاطر راهنماییتون راجع به کارهام هم باید بگم که من عیبی که دارم خیلی خوب به حرفای مردا گوش میکنم و یه جورایی طرف از صحبت کردن انگار لذت میبره، بعد چون من میخندم و بیشتر راجع به طرف مقابل صحبت میکنم که مثلا واقعا این کارو شما انجام دادین یا مثلا چه عالی و طرف بیشتر گرم صحبت میکنم ولی کلا دیگه تصمیم گرفتم جدی باشم و اصلا گناه نکنم
    به خدا به شوهرم هم گفتم که اشتباه کردم، گوربابای بقیه و من فقط عاشق تو ام و
    اما من اصلا قصد خیانت نداشتم و میخوام زبونمو نگه دارم از این به بعد
    شوهر من اصلا آدم بی ادبی نیست ولی خیلی رک و واضح حرف میزنه که مثلا سگ وفاداره تو که وفادار نیستی
    البته خب تنده شاید اما راست میگه سگ واقعا مظهر وفاست
    راجع به اینکه نازش رو نکشم باشه اما بهش میگم که دوستش دارم و هرکاری اون بخواد واسه جبران انجام میدم

  6. کاربر روبرو از پست مفید Sogol_i تشکرکرده است .

    Ramin231 (یکشنبه 14 خرداد 96)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.