سلام
بچه ها یکی از دوستام تازه تو سایت ثبت نام کرده اما فعالسازی برای ورود و ویرایش به ایمیلش نمیا د باید چیکار کنه
کمممممممممممممممممکش کنید لطفا
مرسی از همتون