با پسری اشنا شدم که از بدی شانس من قبلا یک عقد ناموفق داشته بدون هیچ رابطه جنسی
طبق قانون در این حالت پسر مجبوره نصف مهریه رو بپردازه ولی طی توافق یک چهارم مهریه حدود 30 سکه رو مجبور شده به اون دختر بده!
حالا مشکل اینه که این پسر نسبت به مهریه گرفتن بدبین شده و میخاد مهریه درکار نباشه و همش حس میکنه ممکنه این اتفاق تکرار شه. از طرفی من هم میترسم نداشتن مهریه باعث شه که بعدها این پسر راحت از زندگی جدا شه !!
از طرفی خونواده م هم به هیچ عنوان بدون مهریه یا با مهریه سبک رو بنا به دلیلی که گفتم قبول نمیکنن
بنظرتون من باید چیکار کنم؟ هرچی سعی میکنم اعتماد طرف رو جلب کنم انگار فایده نداره...








علاقه مندی ها (Bookmarks)