سلام
من پسر 17 ساله ای هستم و بشدت گرم مزاج هستم
از طرفی نماز میخونم و نمیخوام به گناه آلوده بشم
میل جنسیِ من بسیار شدید هست و گاهی اوقات این میل جنسی اذیتم میکنه
اما من دلم نمیخواد بخاطر این میل دختری رو بدبخت کنم و تا آخر عمر عذاب وجدان داشته باشم
این مسئله رو با پدر و مادرم هم در میون نذاشتم
تو این سن نه میتونم ازدواج کنم نه میتونم صیغه کنم چون مطمعنم خانوادم اجازه نمیدن و خودم هم از بار مسئولیتش بر نمیام
خداروشکر درگیر خودارضایی هم نشدم
ولی همیشه به گناه کشیده میشم
شما بگین چیکار کنم ؟
با یه خانوم 26 ساله تو شهرمون آشنا شدم که حاضر شده در ازای مبلغی به صیغهی من در بیاد
ولی من از این پنهان کاریا میترسم
راهنمایی کنین








علاقه مندی ها (Bookmarks)