با سلام
دوستان خوبی ها و بدی های ازدواج با خانوم مطلقه رو میشه بگید
من ۲۳ سالمه میخام با ی خانوم مطلقه ازدواج کنم ک ۲۰سالشه
چ ضررایی داره و چ خوبیایی؟