با سلام
دوستان خوبی ها و بدی های ازدواج با خانوم مطلقه رو میشه بگید
من ۲۳ سالمه میخام با ی خانوم مطلقه ازدواج کنم ک ۲۰سالشه
چ ضررایی داره و چ خوبیایی؟
تشکرشده 4 در 4 پست
با سلام
دوستان خوبی ها و بدی های ازدواج با خانوم مطلقه رو میشه بگید
من ۲۳ سالمه میخام با ی خانوم مطلقه ازدواج کنم ک ۲۰سالشه
چ ضررایی داره و چ خوبیایی؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)