به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 24 اسفند 95 [ 22:01]
    تاریخ عضویت
    1395-9-09
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    597
    سطح
    11
    Points: 597, Level: 11
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class500 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    30

    تشکرشده 26 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    1 مشکلات گیاهخوار بودن من برای ازدواج...راه حل؟

    سلام
    من دختری 23 ساله هستم.
    جدیدا یک مشکل مهم(علاوه بر مشکلات قبلی) در رابطه با ازدواجم برام مطرح شده که نیاز به راهنمایی دارم...
    واقعیت اینه که من گیاهخوار هستم. از نوجوانی تا به حال (جز چند مورد که به صورت امتحانی و تلاش برای تغییر بوده که البته با شکست هم مواجه شده) هیچ نوع گوشتی به هیچ شکلی نخوردم ... البته تخم مرغ و لبنیات و انواع خورشت ها که با گوشت پخته می شه رو مصرف می کنم( خام گیاهخوار یا گیاهخوار افراطی نیستم)... نه دنباله رو جریان فکری عرفانی خاصی هستم و نه به علت دیدگاه خاصی بوده که گیاهخوار هستم. صرفا از بو و مزه ی گوشت و خوردن چیزی که قبلا جزئی از بدن یک موجود زنده بوده به شدت متنفرم و به هیچ وجه نمی تونم این کار رو بکنم...برام زجرآوره...اما خیلی از غذاهای گوشتی رو می تونم درست کنم و مشکلی هم با خوردنشون توسط دیگران ندارم...
    از چند دکتر هم که پرسیدم می گن در صورتی که بقیه ی مواد مغذی غیر گوشتی و مکمل ها رو به اندازه و درست مصرف کنم مشکلی برای بدنم پیش نمی یاد...

    و اما مشکل اینجاست که

    من به اصرار خانواده و اطرافیان با خواستگارها در جلسات اول در مورد این ویژگی خودم صحبت می کنم که گاهی با برخوردهای عجیبی مواجه میشم....البته از اونجایی که معمولا تا به حال خودم در همون جلسات اول جوابم منفی می شده(علتش رو در تایپک اولم گفته بودم) این موضوع اصلا برام مهم نبوده تا وقتی چند مورد برام پیش اومد که خواستگاری که شرایط نسبتا خوبی داشت و تا حدودی تفاهم وجود داشت با اعلام اینکه همه ی موارد من مورد پسندش بوده ,فقط به دلیل همین گیاهخوار بودن من و خصوصا تبعاتش در بارداری و ...از ادامه دادن خواستگاری منصرف شد(دو سه باری این اتفاق افتاده برام) , خیلی به فکر افتادم و برام این سوالها پیش اومده:

    1-آیا موضوع تغذیه ای من به این شکلی که گفتم واقعا اهمیت خیلی زیادی در زندگی مشترک داره؟؟یا این صرفا یک بهانه ی خوب بوده برای اون خواستگارهای محترم؟؟
    (ممنون میشم اگر آقایون بیشتر نظر بدن در این زمینه)

    2- آیا واقعا لازمه که این موضوع رو به خواستگارها بگم؟؟؟آخه گاهی فکر می کنم اکثر مردم عیب های بزرگشون رو از طرف مقابل پنهان می کنند و در عمل انجام شده قرارش می دن و من دارم چوب صداقت بیش از حدم در چلسات اولیه رو می خورم...

    3- اگر لازمه که بگم به نظرتون بهتره در جلسه ی چندم و به چه شکلی این موضوع رو مطرح کنم؟؟

    4- با توجه به اینکه بعضی معیارهای خاصی که دارم به سختی در خواستگارهام پیدا می شن ( در تایپک اولم کامل توضیح دادم)و این موضوع گیاهخوار بودنم باعث میشه گاهی همون تعداد اندک رو هم از دست بدم (چون اکثریت مردم ایران گیاهخوار نیستند), به نظر شما چه راه حلی برای این موضوع هست ؟؟؟ و چه نوع افرادی ممکنه بتونن شرایط من رو قبول کنن؟؟؟

    ممنون میشم راهنمایی کنید.پیشاپیش از راهنمایی هاتون ممنونم
    ویرایش توسط احساسی : دوشنبه 02 اسفند 95 در ساعت 06:11

  2. 2 کاربر از پست مفید احساسی تشکرکرده اند .

    Ramin231 (پنجشنبه 05 اسفند 95), باغبان (سه شنبه 03 اسفند 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.