سلام چقدر این سایت مطلب داره پس امیدوارم به من هم بتونید کمک کنید چه شکلیش رو خودتون میدونید
من شکست عشقی خوردم و شب و روزم گریه ست و هرچقدر گریه میکنم راهی پیدا نمیکنم . چقدر ناراحتم چقدر اشتباه کردم چرا عاشق شدم چرا وابسته ودلبسته شدم
ما فقط چندماه باهم بودیم و اخر هم به خاطر اینکه به خاطر اخلاقش نتونستیم باهم بسازیم بهم زدیم حالاچرا میگم شکست عشقی چون یکی از این اخلاقهاش رابطه بابیشتر از یکنفربود که نمیدونم چراباهاش کنار اومدم ولی فکرنمیکردم رابطش تا این حدباشه.داغون داغونم خورد شدم جلوی خودمو تمام اونایی که مارو باهم دیده بودن.فکرنمیکردم بعداز اینکه باهیچکس رابطه دوستی نداشتم با این ادم جونور اینطوری بشکنم.من بیست وشیش و اونم چندسال بزرگتر
دارم دیونه میشم نمیدونم باید چکارکنم چندهفته ست گوشه خونه گریه میکنم و بدتر از اون اینه که حالم هرروز بدتر میشه.ازخودم بخاطر اشتباهام بدم میاد








علاقه مندی ها (Bookmarks)