سلام دوستان,من یه ساله که نامزدم ,اوایل نامزدیمون خیلی خوب بود امارفته رفته انقدسردشدکه هرروز گریه میکردم اماوقتی باهاش حرف میزدم خوب بودم ومحبت میکردم وخانوادش میگفتن اخلاقش اینطوریع ,سرده,که بعد چهارماه فهمیدم بهم خیانت کرده,همه فهمیدن,شوهره اون زنه که بانامزدم رابطه داشته زنگ زده به پلیس ونامزدم واون خانوم توبازداشتگاه موندن پنج روز وشوهرش طلاقش داد,منم به هرحال بخاطر شرایطم وحرفاش وخواستم زودجانزنم که باهاش موندم,بچه ها توزبونش بهم محبت میکنه ها,اما من یه زنم احساس میکنم بازم یه چیزی کمه,توپروفایل تلگرامش عکس عاشقانه میذاره که خداحافظ عزیزم ,من اینجاداغونم توبا اون بیرونی,پیشوازعاشقونه میذاره که برگرد اینا,بقران دیگه نمیدونم چی درسته چی غلط,بهش میگم میگه چی میگی یه عکسه دیگه,دیگه بریدع ام ,شمافک میکنید دلش پیش اون مونده,شرایط خونمون هم خیلی بده,نمیتونم به طلاق هم فک کنم ,توروخدا راهنماییم کنین








علاقه مندی ها (Bookmarks)