به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 12 , از مجموع 12
  1. #11
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    با سلام


    نقل قول نوشته اصلی توسط nokte نمایش پست ها
    من با این دونفر باید چه کار بکنم؟
    هیچکار

    شما فقط در کنترل خودتون باشید .... نیاز دارید زمان بگذره و کم کم بر خود مسلط شوید ...
    هرچه بیشتر به حسهای منفی خود در رابطه با این دونفر توجه کنید این حسها ماندنی تر و پررنگ و آزار دهنده می شوند ....
    بگذارید این حسها بیایند یعنی بدون اختیار شما میاد چون در ناخودآگاه شما لانه کرده ... اما شما هم با بی توجهی به آنها خاموششان می کنید .... دقت کنید میگم بی توجهی .... یعنی حتی تلاش برای مبارزه با این حسها آنها را تقویت می کند ... فقط خاموشی توجه نیاز دارید ....

    آنقدر نسبت به این دو وقتی در مجاورتشان هستید بی توجه باشید و حواس خود را به چیزهای دیگر معطوف دارید و سر خود را شلوغ کارهای مختلف کنید که رفته رفته نبینیدشان .... یعنی رفته رفته آنقدر بی توجه می شوید که انگار نمی بینیدشان .... هرچه شما روی ارزشهای خودتون و برنامه های مفید سازنده متمرکز شوید و بپردازید به آنها احساس قوی بودن و حس ارزشمندی چشم شما را به روی زشتی های این رفتارها چه از اون آقا چه اون خانم باز می کند و قبح عملکرد این آقا و هرکسی که در بازی او وارد می شود برایتان چنان می شود که شأن خود نمی دانید که اهمیت بدهید و این یعنی عزت نفس شما تقویت شده .

    یک بار دیگر این تاپیک را بخوانید .... می بینید در برابر راهنمایی های جدی و اساسی بعضی دوستان و بنده ، شما روی طرح احساساتتان و تمرکز روی آن و سعی در توجه و تمرکز دادن ما به همین احساسات با سئوال از اینکه با این احساسات چکار کنید زوم کرده اید و توجه ندارید که ما دقیقاً عکس این را در راهکارها به شما گفتیه ایم ...
    شما از همینجا و در همین تاپیک باید عملگرایی نسبت به راهکارهای مطرح شده درست و صحیح که سلامت و آرامش شما را تأمین می کند در پیش بگیرید مثلاً اینکه همینجا دست از احساس محوری در اداره و ادامه تاپیک بر دارید تا بتوانید خارج از اینجا هم در این جهت با قوت پیش بروید .

    موفق باشید

    میشل عزیز
    در خصوص معیار زندگی نیاز هست در تاپیکی مستقل بو به صورت یک مقاله صحبت شود که ان شاء الله در اولین فرصت اقدام خواهم نمود





  2. 2 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    nokte (پنجشنبه 25 آذر 95), میشل (جمعه 26 آذر 95)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 25 دی 95 [ 18:32]
    تاریخ عضویت
    1393-4-13
    نوشته ها
    79
    امتیاز
    2,879
    سطح
    32
    Points: 2,879, Level: 32
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 27.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    79

    تشکرشده 58 در 34 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان نمایش پست ها
    با سلام




    هیچکار

    شما فقط در کنترل خودتون باشید .... نیاز دارید زمان بگذره و کم کم بر خود مسلط شوید ...
    هرچه بیشتر به حسهای منفی خود در رابطه با این دونفر توجه کنید این حسها ماندنی تر و پررنگ و آزار دهنده می شوند ....
    بگذارید این حسها بیایند یعنی بدون اختیار شما میاد چون در ناخودآگاه شما لانه کرده ... اما شما هم با بی توجهی به آنها خاموششان می کنید .... دقت کنید میگم بی توجهی .... یعنی حتی تلاش برای مبارزه با این حسها آنها را تقویت می کند ... فقط خاموشی توجه نیاز دارید ....

    آنقدر نسبت به این دو وقتی در مجاورتشان هستید بی توجه باشید و حواس خود را به چیزهای دیگر معطوف دارید و سر خود را شلوغ کارهای مختلف کنید که رفته رفته نبینیدشان .... یعنی رفته رفته آنقدر بی توجه می شوید که انگار نمی بینیدشان .... هرچه شما روی ارزشهای خودتون و برنامه های مفید سازنده متمرکز شوید و بپردازید به آنها احساس قوی بودن و حس ارزشمندی چشم شما را به روی زشتی های این رفتارها چه از اون آقا چه اون خانم باز می کند و قبح عملکرد این آقا و هرکسی که در بازی او وارد می شود برایتان چنان می شود که شأن خود نمی دانید که اهمیت بدهید و این یعنی عزت نفس شما تقویت شده .

    یک بار دیگر این تاپیک را بخوانید .... می بینید در برابر راهنمایی های جدی و اساسی بعضی دوستان و بنده ، شما روی طرح احساساتتان و تمرکز روی آن و سعی در توجه و تمرکز دادن ما به همین احساسات با سئوال از اینکه با این احساسات چکار کنید زوم کرده اید و توجه ندارید که ما دقیقاً عکس این را در راهکارها به شما گفتیه ایم ...
    شما از همینجا و در همین تاپیک باید عملگرایی نسبت به راهکارهای مطرح شده درست و صحیح که سلامت و آرامش شما را تأمین می کند در پیش بگیرید مثلاً اینکه همینجا دست از احساس محوری در اداره و ادامه تاپیک بر دارید تا بتوانید خارج از اینجا هم در این جهت با قوت پیش بروید .

    موفق باشید

    میشل عزیز
    در خصوص معیار زندگی نیاز هست در تاپیکی مستقل بو به صورت یک مقاله صحبت شود که ان شاء الله در اولین فرصت اقدام خواهم نمود
    باسلام

    خیلی از جوابتون خوشم اومد
    ممنون
    چشم جواب های دیگران رو هم میخونم شاید دلیل اینکه دقیق نخوندمشون یا عمل نکردم بهشون همون ایجاد علاقه و وابستگی بوده. این دوتا احساس جدای احساس محوری سخت تر از حس های دیگه از بین میرن یا فراموش میشن.زمان بیشتری میخوان . بهرحال ادمیم و احساسات داریم. حالا اینجا مون ابتای کار اشتباه بوده یا خشت اول کج بوده. ولی جدا میگیم که من چندان مقصر نبودم.


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 مهر 92, 00:43
  2. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: دوشنبه 12 فروردین 92, 00:01
  3. معرفی ودانلودكتب روانشناسی کاربردی درحوزه تغییرات فردی،خودشناسی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معرفی کتب روانشناسی
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: دوشنبه 06 دی 89, 14:43
  4. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 31 فروردین 87, 09:08
  5. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 بهمن 86, 15:25

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.