سلام
من الان ترم ۵ هستم وایشون هم همین طور ترم ۵ هستن. من از ترم ۲ از ایشون خوشم می امد ولی نمی دونستم چطور بشون بگم که از دستش ندم. برای همین هر بار خودم و راضی میکردم و بی خیال میشدم. اما این ترم دوباره دیدمشون و دیگه میخوام برم جلو فقط نمیدونم چطور بشون بگم که هم واسه خودم تو دانشگاه بد نشه هم واسه ایشون. دوستان لطفا کمکم کنید. هر توضیحیم لازم بود بگید بگم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)