این چه دنیاییه خیلی دلم میخاس خودمو میکشتم اما از عذابش میترسم فشارعصبی روم انقدزیاده که میخام خودموبزنمممم ازدست همه
تشکرشده 557 در 227 پست
این چه دنیاییه خیلی دلم میخاس خودمو میکشتم اما از عذابش میترسم فشارعصبی روم انقدزیاده که میخام خودموبزنمممم ازدست همه
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)