به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 14 , از مجموع 14

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array

    Posticon (1) .......... چگونه درخت محبت را آبیاری کنیم؟ ..........

    سلام دوستان،

    می خواستم برای آبی بیکران بنویسم محبت مثل یه درخته که آدما تو باغچه قلبشون می کارن و ازش مراقبت می کنن تا زنده بمونه و رشد کنه.

    وقتی بچه و غنی هستیم، بدون هیچ توقعی از هیچکسی این درخت رو می کاریم، اما بعضی وقتا با گذشت زمان فراموشش می کنیم و دیر به دیر بهش رسیدگی می کنیم. گاهی به اشتباه فکر می کنیم دیگران باید به درخت محبت ما آب بدن. اما واقعیتش اینه که هرکس مسئول درخت خودشه.

    در هر حال، حتی وقتی این درخت خشک و ضعیف شده باشه، ما می تونیم شروع کنیم به آبیاری کردنش، و ازش مراقبت کنیم تا دوباره جون بگیره و رشد کنه. تا هم خودمون و هم بقیه از میوه و سایه ش استفاه کنیم.

    می خواستم اینها رو برای آبی بنویسم و بعد ایده هایی که خودم برای آبیاری کردن درختم دارم رو اضافه کنم. اما چون می دونم شما هم حتما ایده های خوبی دارید، این تاپیک رو ایجاد می کنم که شما هم ایده هاتون رو بنویسید و از همدیگه یاد بگیریم. اینجوری هممون مهربون تر می شیم و حالمون کلا بهتر می شه.

    ایده های من:

    1:: گرفتن هدیه های کوچیک بی مناسبت. هم برای خونواده و دوستان. و هم اونهاییکه یه مقدار دورتر هستند و انتظارش رو ندارن. مثلا مادر شوهرخاله.

    2:: برای منشی پزشکی که معمولا بهش مراجعه می کنیم، یه چیز کوچولو همراه خودمون ببریم. مثلا یه شاخه گل، یا یه دفترچه یادداشت، یا آبمیوه. منشی ها شغل یکنواختی دارن، شاید گاهی پیش خودشون فکر کنن همه این آدم ها هیچ توجهی به من ندارن و اون آقا یا خانم دکتر براشون خیلی مهم تر از منه. اینجوری می فهمه که ما می بینیمش و بهش توجه داریم.

    3:: اگه کسی رو می شناسیم که بیماری ای داره، برای بیماریش تو اینترنت سرچ کنیم. چند تا مقاله خوب پرینت بگیریم و دفعه بعد که دیدیمش بهش بدیم. خصوصا اون مقاله هایی که در مورد رژیم غذایی مناسب اون بیماری نوشتن. یا اگه کتابی راجع به بیماریش دیدیم، براش بگیریم.

    من تقریبا اینجوریا درخت محبتم رو آبیاری می کنم. البته بازم هست، بعدا میام می نویسم. شما برای درختتون چیکار می کنید؟


    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...



  2. 11 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (یکشنبه 14 شهریور 95), danger (جمعه 12 شهریور 95), meinoush (جمعه 12 شهریور 95), Shadi2 (شنبه 13 شهریور 95), shahrouz (شنبه 17 مهر 95), فرشته اردیبهشت (شنبه 17 مهر 95), نیکیا (جمعه 12 شهریور 95), zolal (شنبه 13 شهریور 95), آبی آسمونی (یکشنبه 14 شهریور 95), باغبان (شنبه 13 شهریور 95), شیدا. (شنبه 13 شهریور 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.