یکی از بزرگترین تجربه های زندگی من زمانی بود که نمنمک به این رسیدم:
هیچ وقت خودمو تو هیچ چیزی ،هیچ جایی ... فاتح کمال نبینم و همیشه رهرو باشم.
تشکرشده 15 در 14 پست
یکی از بزرگترین تجربه های زندگی من زمانی بود که نمنمک به این رسیدم:
هیچ وقت خودمو تو هیچ چیزی ،هیچ جایی ... فاتح کمال نبینم و همیشه رهرو باشم.
n_z_aram (چهارشنبه 23 فروردین 91)
تشکرشده 281 در 126 پست
سلام. بزرگترین تجربه من اینه که در تمام مشکلات ببینم در مورد اون مشکل ضرب المثل های قدیمی چی می گن .
باور کنید راست می گن باید ضرب المثل ها رو با اب طلا نوشت.
نازنین غ (چهارشنبه 23 فروردین 91)
تشکرشده 3,145 در 958 پست
بزرگترین تجربه زندگی من اینه که به احساس خودم اطمینان کنم، معمولا وقتی بهش توجه نکردم بزرگترین اشتباه رو انجام دادم.
shad (چهارشنبه 23 فروردین 91)
تشکرشده 4 در 4 پست
رفتن به دانشگاه دید منو به زندگی کاملا تغییر داد. موقعیت های مختلفی رو تجربه کردم و به اعتماد به نفس رسیدم
سیب (چهارشنبه 23 فروردین 91)
تشکرشده 222 در 118 پست
بزرگترین تجربه من اینه که به راحتی به کسی دل نبندم اگه دل بستم به راحتی فراموشش نکنم
عارف (چهارشنبه 23 فروردین 91)
تشکرشده 574 در 212 پست
نوشته اصلی توسط عارف
![]()
تشکرشده 1,826 در 279 پست
سوال بسیار مهمی کردید !
بزرگترین تجربه من ، رویگردانی از خدا و عدم اعتماد به او ، که خداوند از روی مهربانی خود سیلی محکمی در همین دنیا به من زد ، تا بچشم مزۀ تلخ رویگردانی از او را ، درس بزرگی گرفتم که همیشه او را باور کنم ، به او اعتماد داشته باشم ، خدایا شکرت که مرا دوست داشتی و همین جا به من فهماندی ، الحمدلله .
شاید خیلی ها بگویند ما خدا را باور داریم و به او اعتماد داریم ، اما من میگویم روند زندگی خیلی از ماها خلاف این را ثابت میکند .
نگرانی از آینده ، نگرانی از مشکلات ، دروغ پردازی ها در کار و زندگی ، دزدی ها در هر جایگاه و تحت عناوین مختلف ، پوشاندن واقعیت ها برای رسیدن به پست و مقام و پول ، پارتی بازی ها ، رشوه دادن و گرفتن ها ، کلاهبرداریهای روزمره ، و ................ هزاران عنوان دیگر که در هر زندگی وجود دارد ، اینها نشانگر این واقعیت است که ما نه خدا را باور داریم و نه اعتماد به او داریم ، آری ما علم داریم به رزاقیت و قادر و عالم و بودن او نه یقین
خداوندا : علم ما را به یقین تبدیل کن تا همه تو را باور داشته باشیم
آمین
مهاجر بي نشان (چهارشنبه 23 فروردین 91)
تشکرشده 15 در 14 پست
عجب سعادتی
مهاجر بینشان تبریک...
n_z_aram (چهارشنبه 23 فروردین 91)
تشکرشده 121 در 55 پست
بزرگترين تجربه: براي زندگي بهتر بايد از تجربه هاي ديگران استفاده كنيم
بال تكين (چهارشنبه 23 فروردین 91)
تشکرشده 992 در 530 پست
بزرگترين تجربه زندگي من، تجربه 12 سال زندگي عاشقانه است كه امروز بايد آن را كتمان كرده و حرفي از آن دم بر نياورم.
دانه (چهارشنبه 23 فروردین 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)