سلام
نمیدونم از کجا شروع کنم ولی واقعا دیگ از این وضعیت کلافه شدم و دست به دامن اینجا شدم!
اینو میدونم چندساله زندگی نمیکنم
اینو میدونم که از خودم متنفرم
از خودم بدم میاد از همه چیم که میدونم از اعتماد به نفسه کممه ولی خب نفص هایی هم دارم که باعث میشه اعتماد به نفسم کم شه
از اول فروردین دارم به عوض شدن فکر میکنم به اینکه برای خودم ارزش قائل شم مطمئنم هممون میدونیم که کسی که برای خودش ارزش قائل نباشه دیگرانم براش ارزش قائل نمیشن این وضع حال منه
چندبار خواستم فرار کنم از خونمون اما نمیدونستم کجا برم میدونید من دیگ نمیتونم خودمو تحمل کنم واقعا میگم نمیتونم قیافم شبیه پیرزنساس تا یه دختر 18 ساله دوس دارم برم یه جا هیشکی نباشه بعد وقتی اونجوری که خواستم شدم (چه از نظر رفتاری چه ظاهری چه باطنی)برگردم
باور کنید خیلی خسته ام خیلیییی








علاقه مندی ها (Bookmarks)