باسلام به دوستان عزیز همدردی و قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان
برادرم نزدیک به شش ماه است با دختری عقد کرده و دختر از همون روز اول سر ناسازگاری گذاشت دختر بسیار پرتوقع و پول دوستی هست از اونجایی که برادر من شرایط مالی خوبی نداره دختره میگه میخوام طلاق بگیرم و همه مهریمو میخوام خواستم راهنمایی کنید که چیکار کنیم