سلام مجدد به همه دوستان
امیدوارم حال همه خوب باشه
بعد از تحقیقات و مشاوره های در این تاپیک و هماهنگی با خانواده، تصمیم گرفتم امروز یا فردا موضوع رو باهاشون مطرح کنم ....
حالا دو سوال داشتم:
1-تو محیط کار بهش پیشنهاد بدم موردی نداره ؟! و چگونه ؟!
2- کمی دلهره دارم(ته دلم ی جوریه)!! چیکار کنم به دلهره غالب بشم؟؟
ممنون![]()






لحظه های دلهره اوریه.من که هر وقت برای همچین موقعیتی جلو رفتم جواب منفی گرفتم..شاید قسمت نبوده.ایشالا برای شما جور میشه. ببین یا توی محل کار نگو اگر هم امکانش نیست جای دیگه مطرح کنی سعی کن توی یک موقعیتی بگی که چیزی مانع اون نشه مثلا وسط حرف زدن یک همکار دیگهتون ناگهان شما رو ببینه و تمرکزت رو بهم بزنه یا جایی بگی که رفت و امد توش زیاده.ضمنا سریع هم حرفتو بزن و جمعش کن.ایشالا موفق باشی.خبرشو به ما هم بده.در مورد دلت هم دلو به دریا بزن و جلو برو.تو که نیتت بد نیست...من خودم بدتر از شما بودم...اضطراب عجیبی داشتم.اما جلو رفتم و با اینکه جواب منفی گرفتم اما ناراحت نیستم چون رفتم و حرفمو زدم.اگر جلو نمیرفتم همش خودمو سرزنش میکردم چرا جلو نرفتم



علاقه مندی ها (Bookmarks)