به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 27

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 بهمن 99 [ 08:27]
    تاریخ عضویت
    1394-10-28
    نوشته ها
    145
    امتیاز
    8,981
    سطح
    63
    Points: 8,981, Level: 63
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    474

    تشکرشده 304 در 105 پست

    Rep Power
    40
    Array

    توی دادگاه یه جلسه سازش گذاشتن،نمیدونم باید چه تصمیمی بگیرم

    سلام
    جلسه آخر مربوط به شکایت من از شوهرم تشکیل شد و در واقع جلسه ای بود که به جز قاضی خودمون یه قاضی دیگه هم بود و قصدشون هم این بود که قبل از صدور رای کاری کنن که من و شوهرم برگردیم سر زندگیمونو من بگذرم از شکایتم.کلی هم هردومون رو نصیحت کردن.
    همسرم اجراییه حکم تمکین رو برای امروز گرفته بود و میخواست با همون بیاد دم در که من برگردم.
    یعنی حتی حاضر نیست بیاد معذرت خواهی کنه بابت حرفایی که زده و اصلا ارزش و احترام من براش مهم نیست.
    فقط توی حرفاش میگه من میخوام زنم برگرده.
    خودمم نمیدونم واقعا دنبال اینه که من همه چی رو ببخشم و طلاقم بده یا اینکه پشتش به حکم تمکین گرمه و خیالش راحته قانونی میتونه منو برگردونه؟!
    اصلا هم با پدرم صحبت نمیکنه که این خیلی برای من مهمه.
    بعد از جلسه هم با وکیلم صحبت کرده و همسرم راضی شده بود که امروز رای تمکین رو اجرا نکنه و قرار شده یه روز با مادرش و من هم با پدرم بریم دفتر وکیل و صحبت کنیم.
    اما مساله ی دیگه ای که این وسط وجود داره شوهرم همراه مادرش رفته و طلاهای منو بردن و همه جا هم دروغ گفتن که پیش خودمه،البته من برای استرداد اونا درخواست دادم و با وجودیکه قسم دروغ خوردن رای به نفع من صادر شد.
    بعد از اون که خونوادش صحبت کردن که من برگردم منم گفتم باید معذرت خواهی کنه و طلاهامم برگردونه.
    ولی باز همه جا گفتن که من دروغ میگم. و حتی به خودمم میگن طلاهارو خودت بردی فروختی!!!
    البته یه بار شوهرم گفت برگرد من هرچی بخوای برات میخرم که من اون موقع از قسمش ناراحت بودم و اصلا به حرفاش توجه نکردم.
    فکر میکنم شوهرم طلاهارو برده فروخته.
    الان توی این وضعیت نمیدونم چیکار کنم.
    اصلا دوست ندارم برگردم و از شکایتی که بابت تهمت بوده بگذرم.
    چون میدونم بعدا طوری رفتار میکنن که انگار من واقعا مشکلی داشتم و شکایتم به جایی نرسیده.
    با خودم میگم جدا شم و حتی اگه بچه رو هم ازم گرفتن کوتاه نیام.
    ومیدونم با شوهرم زندگی خوبی نخواهم داشت.چون هیچ علاقه ای بهش ندارم،از طرفی هم وقتی میبینم با اینکه اشتباه کرده حاضر نیست با خونوادش بیاد و معدرت خواهی کنه ازش پر از کینه میشم.
    ولی از این هم میترسم که نتونم دوری از بچمو طاقت بیارم.
    ویرایش توسط آرامش خیال : سه شنبه 21 اردیبهشت 95 در ساعت 00:51


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. خواستگارم فقط یه ایراد داره .... کمکم کنید توی تصمیم گیری
    توسط سایه68 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: دوشنبه 01 دی 93, 12:30
  2. نمی تونم توی هیچ انجمنی پست بزارم حتی توی تاپیکی که خودم زدم .چه کنم؟
    توسط heaven65 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 03 آذر 92, 08:51
  3. من توی حرف زدن مشکل دارم ، راه حل؟
    توسط omid65 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 خرداد 91, 16:19
  4. به خاطر دخترم توی این زندگی بمونم؟
    توسط negar29 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 آبان 90, 19:25
  5. توی دو راهی گیر کردم. کمک کنید
    توسط em_ey20 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: دوشنبه 28 اردیبهشت 88, 23:45

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:59 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.