به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 مرداد 96 [ 12:17]
    تاریخ عضویت
    1395-1-15
    نوشته ها
    112
    امتیاز
    2,270
    سطح
    28
    Points: 2,270, Level: 28
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 46.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    81

    تشکرشده 99 در 49 پست

    Rep Power
    27
    Array
    سلام دوست عزیز. نامزد منم نماز نمیخوند اصلا ی جورایی مسخره میکرد ادمایی رو که نماز میخونن.
    ولی میدونست من نماز خوندنو دوس دارم. و یکی از معیارام بوده نه خط قرمزم.
    یه وقتایی میپرسید واقعا چرا نماز میخونی یا یه وقتایی که خودم ناراحت بودم یا دلم گرفته یود میگفتم میخوام برم نماز بخونم ارومم میکنه.
    کم کم یه روزایی که میگفتم من برم نماز بخونم. و اون ناراحت بود میگفت برام دعا کن. منم میگفتم حتما توام دعا کن.
    و یه روزی خودش گفت برم نماز بخونم.. منم خیلی خاص برخورد نکردم که حس کنه خیلی اتفاق خاصی افتاده و ا عقیدش برگشته و این حرفا. گفتم برام خیلی دعا کن قبول باشه.
    الان اون مرتبتر و به وقت تر از من نماز میخونه.
    این جریان برای پدر و مادر خودمم اتفاق افتاده.
    خلاصه کاری به کاریش نداشته باش. بزار خودش تصمیم بگیره

  2. 2 کاربر از پست مفید tanha67 تشکرکرده اند .

    tavalode arezoo (چهارشنبه 15 اردیبهشت 95), مهرآیین (چهارشنبه 15 اردیبهشت 95)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 04 [ 00:04]
    تاریخ عضویت
    1395-1-10
    نوشته ها
    101
    امتیاز
    8,703
    سطح
    62
    Points: 8,703, Level: 62
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    69

    تشکرشده 50 در 35 پست

    Rep Power
    23
    Array
    ديشب با شوهرم حرف ميزدم گفت دوستت دارم بهش گفتم جدي؟گفت اره پس چي بهش گفتم يه بديهايي داري كه باعث ميشه دلزده بشم گفت چه بدي؟ گفتم خودت ميدوني گفت نمازنخواندنم؟گفتم اره گفت مگه خدايي؟مگه توداري گناه ميبري؟بهش گفتم من هميشه دوست داشتم وشهرم اهل نمازباشه اين نمازخواندنت من هميشه ناراحت ميكنه....بعد گفت خيلي بدي دلم شكستي چرابهم ميگي دلزده ميشم...بخاطر اين حرفت بايد اون دنيا جواب پس بدي تامن باشم ديگه بهت حتي دوستت دارم نميگم بهش گفتم نگو گفت خواهي ديد...منم قاطعانه باهاش خداحافظي كردم وتا الان سراغش نگرفتم باخودم تصميم گرفتم كه تا نياد سراغش نميگيرم وباهاش سرسنگين بشم تابدونه من واقعا دارم بهش جدي ميگم وشوخي نگيره
    دوست دارم سراين موضوع باهاش لج كنم
    نميدونم نتيجه خوبي داره يانه

    - - - Updated - - -

    tanha67
    تازه پستت ديدم مرسي ازراهنماييت حرف خوبي زدي سعي ميكنم دقيقا شوهرمنم همين شكله بهم ميگه يه روزي ميرسه كه جلوچشمت نمازميخونم

  4. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 مرداد 96 [ 12:17]
    تاریخ عضویت
    1395-1-15
    نوشته ها
    112
    امتیاز
    2,270
    سطح
    28
    Points: 2,270, Level: 28
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 46.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    81

    تشکرشده 99 در 49 پست

    Rep Power
    27
    Array
    راستش منم اگه جای همسرتون بودم ناراحت میشدم با این حرفتون.
    اون اومده ابراز علاقه کرده گفته دوستتون داره بعد شما گفتی من ازت دلزده ام.
    دوست خوبم اول باید قبول کنی دین هر کسی و اعتقادش فقط و فقط برای خودشه. و خودش مسئولش هست. بزار ببینه نماز چه تاثیر مثبتی رو شما داره و خودش امتحان کنه.
    به نظر من اصلا اصلا اصلا دیگه بهش نگو نماز بخون چرا نمیخونه ناراحتم و این چیزا. ایشون الان دیگه خودشون میدونن که شما دوس دارین نماز بخونه. همین کافیه. دیگه تصمیم رو بزار پای خودش. اون شاید الان حتی دلش بخواد بخونه ولی از رو لج بازی و حرف خودش بودن نخونه.
    لج بازی نکن گلم.

  5. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 04 دی 95 [ 19:22]
    تاریخ عضویت
    1395-1-18
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    419
    سطح
    8
    Points: 419, Level: 8
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 25 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    یه جمله ی هست که میگه:انسان های که به بهشت می روند قطعا انسان های خوبی هستند. اما امان ازکسانی که بخواهند انسان ها رو به زور به بهشت ببرند
    خواهر گرامی با زور نمیشه کسی رو نماز خوان کرد. بزار شوهرتون خودش راه خودشو پیدا کنه
    من یه دوستی داشتم پدرش سرهرچیز الکی عصبانی میشد کفر میگفت تااینکه یه روزی برای برداشت محصول سر زمین میرن اونجا یه خار گلی میره تو دستش بازم مثه همیشه میخواسته کفر بگه که یه دفعه چشمش به ماری میفته دوستم میگفت از اون لحظه به بعد پدرم نه تنها کفرنمیگه وعصبانی نمیشه بلکه دیگه نمازهاش قضا نمیشه .خدایی که من میشناسم بندهاشو به وسیله یه خارگل هدایت میکنه پس تو فکر هدایت همسرت به سمت نماز و عبادت نباش بزار خودش راهشوپیدا کنه

  6. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 04 [ 00:04]
    تاریخ عضویت
    1395-1-10
    نوشته ها
    101
    امتیاز
    8,703
    سطح
    62
    Points: 8,703, Level: 62
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    69

    تشکرشده 50 در 35 پست

    Rep Power
    23
    Array
    مرسی ازدوستان بابت حرفای خوبتون...چیکارکنم واقعا بعضی وقتهااشفته میشم ....نمیدونم ....شاید ازفشارکاری باشه....شوهرم دوست دارم...ازاخلاقش هوشم میاد...ادم بامعرفتیه...ولی بعضی وقتهااین قضیه من ناراحت میکنه وحس میکنم شاید برکت توزندگیمون نیاد...منم دیشب پشیمون شدم ازکارم....امروز صبح بهش زنگ زدم....جوابم نداد....به خونشون زنگ زدم بازم جواب نداد وبه خواهرش سپرده که بهم بگه بعداخودش تماس میگیره...بعدتوی واتس اپ پیام داد گفت حالم خوب نیست هرجی گفتم چرا جواب نداد وبعدا گفت بخاطر سروصدای خونس....بعدگفت به تو خودم مربوطه منم کفت جدی؟گفت اره گفتم باشه کاری نداری؟گفت نه وخداحافظی کردیم.....دوست ندارم ازم دوربشه یاکنارم ارامش ازدست بده...چون بهم مگیه کنارت خیلی ارامش دارم ولی من این چندوقته بخاطر مشکلات کاری وشرایط سختش هم بیمار شدم یه مدتی وهم بهم فشار اومد وکلی اشفتگی دارم


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.