عرض سلام و ادب خدمت دوستان
من ۲۵ سالمه پسر هستم و حالا حالاها قصد ازدواج ندارم به دلایل( ادامه تحصیل، نداشتن شغل مناسب و درآمد ، و اینکه به کسی علاقه ندارم) و اصلا به هیچ مذهبی هم پایبند نیستم!!!! انکار نمیکنم که نیاز جنسی ندارم دارم ولی راه حل درست درمون مثلا خانه عفاف و ... وجود نداره و منم نمیتونم بخاطر نیاز جنسی ازدواج کنم و آرزو هامو به باد بدم ولی این رو چطور به فک و فامیل حالی کنم که تا تو عروسی و مراسمی منو میبینن میگن کی میخوای ازدواج؟ انگار اونا میخوان زندگی کنن!!!
جواب های من:
انشالله
نمیدونم
درآینده انشالله
.. .
ولی مثل اینکه این جواب ها که به معنی ولمون کنید بابا بعضی ها رو قانع نمی کنن و بعضی مواقع کفر آدم رو بالا میارن و میگن
خوب کی، کی بیایم، یه سال دیگه دوسال دیگه ....
یا میاد میگه من ۲۰ سالم بوده ازدواج کردم( بدبختی عظما اینجاست که الان شهردار زنجانه و یه چشش اشکه یه چشش خون از دست زنش) که اینجاست آدم میخواد بگه آره میبینم وضعیتت رو که بزرگتره و زشته. بعضی از این بزرگترها واقعا احترام خودشون رو نگه نمیدارن و هی میخوان سر به سر ما بزارم و منم آدمی کم ظرفیت و تک بعدی.
بنظر شما چه جوابی بدم که خودم رو به اصطلاح رد کنم و بعدا سرزنش نکم خودم رو که چرا این حرف رو زدم ....
در واقع آدم فضول عصبیم میکنه مخصوصا کسی که پیله باشه.







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)