به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 22
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 02 مرداد 01 [ 23:19]
    تاریخ عضویت
    1394-6-14
    نوشته ها
    128
    امتیاز
    7,807
    سطح
    59
    Points: 7,807, Level: 59
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 143
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    37

    تشکرشده 145 در 70 پست

    Rep Power
    30
    Array
    سلام
    زلال عزیز ممنون بابت این تایپیک زیبا
    سال94 خیلی سال سختی بود برام ،چیزایی یاد گرفتم ازش که بقول مهرایین عزیز بهای سنگینی هم بابتش پرداختم.

    مهم ترینش این بود که هیچ کسی تو دنیا ارزشش بیشتر از من،برای خودم نیست..
    دور از خودخواهی،مهم خودمم نه بقیه.مهم نظر خودمه نه بقیه
    امیدوارم این باور همیشه برام پایدار باشه

  2. کاربر روبرو از پست مفید ابی اسمان تشکرکرده است .

    zolal (چهارشنبه 04 فروردین 95)

  3. #12
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 شهریور 04 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1393-6-31
    نوشته ها
    589
    امتیاز
    21,366
    سطح
    92
    Points: 21,366, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 984
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    1,314

    تشکرشده 1,494 در 483 پست

    Rep Power
    142
    Array
    سلام به دوستای گلم که اومدن و ما رو هم از تجربیاتشون بهره مند کردند. مهرآیین عزیز چقدر موضوع مهمی رو گفتی، ان شاالله همه عملا شکرگزار این نعمت الهی باشیم و قدر پدر و مادرمون رو بدونیم. و اگر از دستشون دادیم تا میتونیم برای آرامششون سعی کنیم خوب باشیم تا براشون باقیات الصالحات به حساب بیایم.
    جالبه انگار سال 94 برا اکثرا سال سختی بوده. چون برای خود من هم سخت بود. از خدا میخوام امسال، سال روان و آرامی باشه.
    بازم مرسی که میاید و از آموخته هاتون میگید.

    به نور نگاه کن ! سایه ها پشت سرت خواهند بود.

  4. کاربر روبرو از پست مفید zolal تشکرکرده است .

    مهرآیین (چهارشنبه 04 فروردین 95)

  5. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 بهمن 95 [ 01:19]
    تاریخ عضویت
    1395-1-02
    نوشته ها
    43
    امتیاز
    1,250
    سطح
    19
    Points: 1,250, Level: 19
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 40.0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    68

    تشکرشده 14 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام سال نو مبارک

    سال 94 رو هم رفته سال خوبی بود
    ولی چندتا موضوع عملی بهم ثابت شد از جمله اینکه هیچ وقت روی قول کسی برنامه ریزی نکنم تا در شرایط دشواری که امسالم قرار گرفتم نیفتم .
    تجربیات بعدی این بود که اغلب ادم ها فقط دنبال منفعت خودشون هستن و سود و زیان تو هم براشون ذره ای اهمیت نداره حتی اونی که به ظاهر موجه تره
    مورد مهم تر که فقط میشه به خدا تکیه کرد .

  6. کاربر روبرو از پست مفید hamid.n تشکرکرده است .

    zolal (چهارشنبه 04 فروردین 95)

  7. #14
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 شهریور 04 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1393-6-31
    نوشته ها
    589
    امتیاز
    21,366
    سطح
    92
    Points: 21,366, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 984
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    1,314

    تشکرشده 1,494 در 483 پست

    Rep Power
    142
    Array
    Up

    - - - Updated - - -

    سلام. خواستم تاپیک به روز بشه تا اگر دوستانی تازه اومدن و دوست دارن مشارکت کنند.

    به نور نگاه کن ! سایه ها پشت سرت خواهند بود.

  8. #15
    Banned
    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 دی 02 [ 13:45]
    تاریخ عضویت
    1394-2-15
    نوشته ها
    1,099
    امتیاز
    18,366
    سطح
    86
    Points: 18,366, Level: 86
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 484
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    269

    تشکرشده 1,106 در 598 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام ياد گرفتم که فقط خدا و خود فرد میتونه به خودش در وحله اول کمک کند به قول شاعر تو دنیای منی اما به دنیا اعتمادی نیست

  9. کاربر روبرو از پست مفید خادم رضا تشکرکرده است .

    zolal (شنبه 07 فروردین 95)

  10. #16
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 شهریور 04 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1393-6-31
    نوشته ها
    589
    امتیاز
    21,366
    سطح
    92
    Points: 21,366, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 984
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    1,314

    تشکرشده 1,494 در 483 پست

    Rep Power
    142
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط omid12 نمایش پست ها
    سلام ياد گرفتم که فقط خدا و خود فرد میتونه به خودش در وحله اول کمک کند به قول شاعر تو دنیای منی اما به دنیا اعتمادی نیست
    مرسی، خیلی زیبا بود.

    به نور نگاه کن ! سایه ها پشت سرت خواهند بود.

  11. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 22 اردیبهشت 02 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1393-10-26
    نوشته ها
    357
    امتیاز
    15,299
    سطح
    79
    Points: 15,299, Level: 79
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 91.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    526

    تشکرشده 1,129 در 328 پست

    Rep Power
    103
    Array
    من عاشق روزای آخر اسفند هستم.ایام نوروز یه حس غریبی داره.

    سال 94 یجورایی تولد و مرگ نزدیکانم رو واسه من به همراه داشت و نشون داد که چقد این دو تا پدیده به هم نزدیکن.من تو نوروز 94 برای اولین بار عمه شدم.همین جا یه جوکی بگم که میگن زن آدم باید تک فرزند باشه چه معنی داره ناموس آدم بشه عمهچند ماه بعدش برای بار دوم عمه شدم.تو سال 94 عمو و پدربزرگم فوت کردن.

    امسال که به سال 94 فکر میکردم دیدم چقد آینده ما آدما مبهم و نامعلومه.مثلا تو نوروز 94 اصلا فکرشو نمیکردم که مثلا دو بار عمه بشم یا دو نفر از نزدیکانم فوت کنن.

    در کل سال 94 سال خوبی واسم نبود مخصوصا اینکه اواخر 94 از یه رابطه آشنایی به خاطر عدم تناسبی که با طرف مقابل تو یه زمینه اساسی داشتم اومدم بیرون و احساس غم داشتم و دارم بابتش چون اون آدم خیلی از معیارای منو داشت و این عدم تناسبه باعث شد به اختیار خودم رابطه رو تموم کنم

    کلا یه احساس نگرانی نسبت به آینده مبهمم دارم و اینکه اومدن هر نوروز بهم یادآوری میکنه که یه سال پیرتر شدم

    امیدوارم آخر سال 95 همه دوستان همدردی و خودم بیاییم و تو همچین تاپیکی بنویسیم که 95 سال خوبی برامون بوده و به اهدافمون(اعم از ادامه تحصیل،اشتغال،ازدواج و...) رسیدیم.

    شب خوش

  12. کاربر روبرو از پست مفید آی تک تشکرکرده است .

    zolal (یکشنبه 08 فروردین 95)

  13. #18
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 شهریور 04 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1393-6-31
    نوشته ها
    589
    امتیاز
    21,366
    سطح
    92
    Points: 21,366, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 984
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    1,314

    تشکرشده 1,494 در 483 پست

    Rep Power
    142
    Array
    سلام ای تک عزیزم. واقعا منم همین آرزوی شما رو دارم و امیدوارم سال آینده سال بی دغدغه ایی باشه و آرامش و رضایت همراه همیشگی همه باشه. واقعا امسال برای منم پر از چالش بود که البته متاسفانه خیلی از درسا رو همین سختیها به آدم میده.
    عزیزم انتخاب سختی داشتی اما ان شاالله یه موردی پیش بیاد که بسیار خوب و مناسب شما باشه.
    آره همیشه اسفند بهتر از فروردین و پنج شنبه بهتر از جمعه است. فکر میکنم این حس نگرانی از آینده مبهم رو همه داریم و البته که سال به سال از عمرمون کم میشه.
    واقعا گاهی اینقدر درگیر لحظه ها و روزها میشیم که یادمون میره یک سال دیگه هم از عمرمون گذشت و ما اینقدر درگیر روزمرگی ها بودیم که نفهمیدیم روزا چطور رفت. و اینجاست که انگار یه نهیبی به خودمون میزنیم که واقعا چی مهمه. داره عمر به سرعت میگذره و درگیر روزمرگی ها شدیم. انگار باید دوباره اولویت هامون رو به خودمون یادآوری کنیم. یاد آوری کنیم که چیا واقعا مهمه، فلسفه بودنمون چیه و داریم چیکار میکنیم.
    خوشبحال کسی که حواسش هست و فرعیات حواسشو از اصلها پرت نمیکنه.....


    به نور نگاه کن ! سایه ها پشت سرت خواهند بود.

  14. کاربر روبرو از پست مفید zolal تشکرکرده است .

    پونه90 (دوشنبه 09 فروردین 95)

  15. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 اردیبهشت 95 [ 13:12]
    تاریخ عضویت
    1395-1-04
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    352
    سطح
    7
    Points: 352, Level: 7
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    25

    تشکرشده 17 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام زلال عزیز
    چقدر از خوندن اسمت ارامش میگیرم برازندته
    من خیلی غد بودم و به قول معروف کلم باد داشت تو سال 94 یاد گرفتم که منم مثل بقیه ادمهام
    خیلی از غرورمو کم کردم خانواده و دوستان منو ادم مغروری میدونستند
    همیشه مشکلات مالی زیادی داشتم اما هیچکدوم از دوستام و اشناهام خبر نداشتند چون هیچوقت ننالیدم هیچوقت گریه نکردم هیچوقا ابراز احساسات نکردم حتی به مادرم به دوستهام
    یه روز تو صفحه ی اجتماعیم نوشتم
    خصلتهای بد و خوبم رو بنویسید بدون سانسور
    و 95% دوستان و اشنایانم نوشته بودن مغرور
    این خیلی روی من تاثیر گذاشت
    یه وقتی به خودم اومدم دیدم باید از غرورم کم کنم چون هم اطرافیانم ازم زده میشن هم خودم دارم میشکنم
    الان اروم ترم
    با دوستام دردل میکنم و احساساتمو به زبون میارم
    خلاصه اینکه من این دیوار بلند غروره کاذب رو شکستم و تونستم متعادلش کنم
    و خداروشکر میکنم که اراده قوی داشتم که تونستم برطرفش کنم
    امیدوارم ازونور بوم نیوفتم

  16. 2 کاربر از پست مفید پونه90 تشکرکرده اند .

    zolal (دوشنبه 09 فروردین 95), سمیراه (دوشنبه 09 فروردین 95)

  17. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 آذر 98 [ 12:00]
    تاریخ عضویت
    1394-4-21
    نوشته ها
    108
    امتیاز
    5,584
    سطح
    48
    Points: 5,584, Level: 48
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 166
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    128

    تشکرشده 199 در 73 پست

    Rep Power
    31
    Array
    سلام
    من تو سال 94 به معنی واقعی این جمله رسیدم :
    این نیز بگذرد
    گاهی تو باتلاق مشکلات دست و پا میزنیم و اونقدر میترسیم از عواقب بیرون اومدنش که حاضریم تا اخر عمر دست و پا بزنیم
    من زندگی سختی داششتم دو نامزدی ناموفق!!البته در حد صیغه
    اونقدری اشفته بودم و نمیتونستم از روابط بیام بیرون که تمام روحیم رو از دست دادم
    اما الان خوبم به لطف بچه هایی که راهنماییم کردن اللخصوص دختر بیخیال عزیزم
    امیدوارم هرجا باشه خوب و خوش باشه من دعاگوش هستم
    من الان ازدواج کردم و 80 % راضی ام از زندگیم که کافیه همینم
    ارزو میکنم برای همه که این قدرتو پیدا کنن از از هرچیزی که ازارشون میده دست بکشن و برای خودشون ارزش قائل بشن

  18. کاربر روبرو از پست مفید سمیراه تشکرکرده است .

    zolal (سه شنبه 10 فروردین 95)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. درباره گذشتم چه چیزایی و تا کجا بگم؟؟؟؟؟؟؟
    توسط flower84 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 12 تیر 95, 01:21
  2. کمک نمیخوام به نظرتون با این چیزایی که از من میدونین صبر کنم و مطمین باشم زندگیم درست میشه یا جدا شم
    توسط عاشق خانواده در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 01 مرداد 94, 16:40
  3. شوهرم فقط جایی میزاره برم که خودش بخواد
    توسط aye در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: سه شنبه 11 شهریور 93, 21:43
  4. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 20 بهمن 89, 17:21

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:42 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.