سلام
زلال عزیز ممنون بابت این تایپیک زیبا
سال94 خیلی سال سختی بود برام ،چیزایی یاد گرفتم ازش که بقول مهرایین عزیز بهای سنگینی هم بابتش پرداختم.
مهم ترینش این بود که هیچ کسی تو دنیا ارزشش بیشتر از من،برای خودم نیست..
دور از خودخواهی،مهم خودمم نه بقیه.مهم نظر خودمه نه بقیه
امیدوارم این باور همیشه برام پایدار باشه






پاسخ با نقل قول
.
چند ماه بعدش برای بار دوم عمه شدم.تو سال 94 عمو و پدربزرگم فوت کردن.
چون اون آدم خیلی از معیارای منو داشت و این عدم تناسبه باعث شد به اختیار خودم رابطه رو تموم کنم

علاقه مندی ها (Bookmarks)