سلام
بنده اطلاعات تخصصی ندارم که بخام دقیق راهنمایتون کنم اما در حد توانم نظرمو میگم
چون من خودمم در زندگیم دچار همین مشکل بودم و خانمم نسبت به من احساس خودبرتربینی داشت تجربه خودمو میگم
بنظر من شما خواسته یا ناخواسته اعتماد بنفس شوهرتون رو شدیدا پایین اوردین
چون برای یه مرد رضایت زنش در زندگی مهمترین چیزه و در این صورته که احساس غرور و قدرت میکنه
اما اگر حس کنه همسرش به نحوی ازش راضی نیست مخصوصا از فیزیک و قدرت جنسیش به مرور در خودش احساس ضعف میکنه و این باعث میشه اعتماد بنفسش پایین بیاد
اینطوری کناره گیری و انزوا و سکوت رو ترجیح میده تا باعث رنجش همسرش نشه و کلا امیدش رو از دست میده
و این باعث تشدید و بیشتر شدن ضعفها و کمبودهای شخصیتش میشه(کلا دست از خودش میکشه)
و این باعث دلزدگی بیشتر و دوری طرف مقابل میشه
پس در نتیجه شما سعی کنید این مورد رو دقت کنید و بجای القا احساس ضعف و تحقیر کردن شوهرتون ایشون رو احترام کنید
کمکش کنید احساس مفید بودن و مورد دوست داشتن قرار گرفتن کنه
اقتدارش رو تقویت کنید
بجای تمرکز روی ایرادات و نقطه ضعفهاش نکات و خصوصیات مثبتش رو ببینید و بهش بگید که میبینید
اگر تونستید جایگاه واقعیش رو بهش برگردونید شک نکنید اونم انگیزه لازم برای تغییر و توجه بیشتر به خودش و شمارو پیدا میکنه...
(اقتدار مرد_دکتر حبشی رو گوش کنید بعد نیست)
موفق باشید









به خرجش نمیره، یعنی دیوونه شدم بخدا، اولها که این کاراشو میدیدم شاخ درمیارم اصلا باورم نمیشد کسی همچین کارای احمقانه ای بکنه، بعد که یه کار واجب بهش میگم، میگه وقت ندارم، تنبلی و وسواس با هم جمع شدن تو این آدم و یه موجود نمیگم غیر قابل تحمل، ولی خیلی
، من امتحان کردم خوب جواب میده کتاب مردان مریخی زنان ونوسی رو هم بخون تو نت میتونی دانلود کنی، شاید بکار تو بیاد،،،،، ، بهترین راه برای همچین آدمای تنبلی همینه! کی حوصله داره توضیح بده و جوابی نگیره، هر وقت یه کار خوبی میکنه تحویلش بگیر هر وقت حرف گوش نمیده به روی خودت نیار و غر نزن تا شاید یه تکونی بخوره


علاقه مندی ها (Bookmarks)