سامان برگشته ادم خوبی شده یبارمنودید بعدش گفت برو دماغتوعمل کن خوشکلترشی
گفت مشکل من ظاهرمه
گف توهمچیت عالیه
چکارکنم ؟
برم دماغموعمل کنم؟
اخه دماغ منکه خیلی خوبه اصن مشکل نداره ازهمه پرسیدم نمیدونم چرا اینجوری گف
تشکرشده 557 در 227 پست
سامان برگشته ادم خوبی شده یبارمنودید بعدش گفت برو دماغتوعمل کن خوشکلترشی
گفت مشکل من ظاهرمه
گف توهمچیت عالیه
چکارکنم ؟
برم دماغموعمل کنم؟
اخه دماغ منکه خیلی خوبه اصن مشکل نداره ازهمه پرسیدم نمیدونم چرا اینجوری گف
mohamad.reza164 (شنبه 24 بهمن 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)