به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 31

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 23 مرداد 95 [ 23:32]
    تاریخ عضویت
    1394-11-23
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    630
    سطح
    12
    Points: 630, Level: 12
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 48.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 14 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    خواستگارم مناسبه و دوسش دارم اما از راه دور زندگی کردن میترسم

    سلام دختر 25 ساله ای هستم ارشد حقوق دارم , 9 ماهه از طریق یک واسطه با یه اقا پسر اشنا شدم ایشون 33 سالشه دیپلم دارن و طراحن تو کارش موفق هستش و جای پیشرفت داره , من خیلی دوسش دارم اما حس میکنم شدت علاقه او بیشتره , تو این 8 ماه تمامی اخلاقای ریز و درشتش رو میدونم از طریق اینترنت و تلفنی خیلی حرف زدیم شاید روزی 3 4 ساعت چیزی ازش برام پوشیده نیس ,هیچ وقت سعی نکرد نشون بده کهخیلی خوبه, همه چیو در مورد خودشو زتدگیش رک میگه حتی گفت سیگار میکشیده که ترک کرده , من اهل کرمانم اما ایشون تبریزین , واسه همین خانوادم مخالفن میگن دور میشی ولی خودش میگه من همیشه مهیا میکنم رفت و امدتو نه به خاطر خودت فقط به خاطر مادرت که دل نگران نشه , داداشمم تحقیق زیادی کردن تقریبا چیز بدی ازش نشنیدن اما یکی از راه دور میترسم یکی هم از اختلاف مدرک ولی خداییش ادم کم اطلاعی هم نیس , اصلا خیلی بحث های مختلفی کردیم هم فکریم
    از نظر سطحه فرهنگی هر دو مذهبی هستیم خانواده هامون و تربیت خانوادگیمون مثل همه
    با خانوادش اومدن خواستگاری و خانواده های هر دو همو پسندیدن اونا اصلا مشکلی ندارن اما خانواده من نگران راه دوره و اینکه فکر میکنن من دارم خودمو حیف میکنم !
    با کار دولتی و مناسب هم مشکلی نداره , البته داشت اول اما الان میگه تو بخای من خرفی ندارم ,
    حتی خانوادم حرف از گرفتن حق طلاق به عنوان تضمین زدن که خیلی ناراحت شد اما گغت باشه به خاطر تو قبول میکنم من طرفمو میشناسم , البته اگه ومالت طلاق بده من بعدا فسخش میکنم چون اصلا چیز خوبی نمیدونم اول ازدواح حرف از طلاق زده شه ,
    میشه نظراتتون بگین ,
    ویرایش توسط گلی جون : جمعه 23 بهمن 94 در ساعت 19:17

  2. کاربر روبرو از پست مفید گلی جون تشکرکرده است .

    hamdardiuser (جمعه 23 بهمن 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دوسش دارم ولی میترسم بگم و همه چیز بینمون خراب بشه
    توسط sadafdarya در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: جمعه 12 تیر 94, 12:59
  2. میترسم خواستگارم منو نپسندیده باشه!
    توسط sara 65 در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: دوشنبه 25 آذر 92, 00:44
  3. خیلی حساس هستم.میترسم واسم مشکلی درست بشه
    توسط hedye63 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 27 مهر 92, 21:18
  4. خیلی حساس هستم.میترسم واسم مشکلی درست بشه
    توسط hedye63 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: جمعه 26 مهر 92, 14:20
  5. خسته ام میترسم کمکم کنید
    توسط samane1234 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 تیر 90, 17:33

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.