به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 21 بهمن 04 [ 16:30]
    تاریخ عضویت
    1394-4-10
    نوشته ها
    504
    امتیاز
    13,292
    سطح
    75
    Points: 13,292, Level: 75
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 358
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    125

    تشکرشده 552 در 282 پست

    Rep Power
    88
    Array

    Bow از مقایسه های مادرشوهرم خسته شدم

    سلام.
    چندین سال بود که به صورت خاموش سایتتان را دنبال می کردم خیلی چیزها ازش یاد گرفتم مخصوصا در ارتباط با همسر
    مشکل من مادرشوهرم بود و هست تکه هاش خیلی برای من زجرآور و برای بقیه خنده داره ....بماند (در هر مراسمی مادرزن باید خدمت مادرشوهر برسد-برا خنده گفتمااااااحساس نشید)

    اما مشکل الان من اینه که ایشون از ابتدای ازدواج من و همسرم ( من از همسرم 2/5 سال بزرگترم) همش می خواد بهم بفهمونه که من سنم بالاست.(من 32ساله)

    نمونه اش اینکه تازه که ازدواج کرده بودیم بهم گفت فلانی را میشناسی گفتم آره ( فک کردم مهندس نقشه کش رو میگه) گفت زنش از تو کوچیکتره ...منم گفتم دیدمش چندسالی از من کوچیکتره و خیلی نازه...اونم گفت همکار بابا بوده .تازه فهمیدم مامان مهندسه رو میگه (جالبه مهندسه از من 4 سال بزرگتره -حساس شدم رفتم قرار داد رو نگاه کردم) بعد گفت از من خیلی بزرگتره هاااااااااااا

    تقریبا تا حالا 100 بار آدم ها رو با من مقایسه کرده رنج همشون هم بین 40 تا 60

    دیشب هم جلوی همسرم میگه فلانی از زنت خیلی کوچیکتره ...همسرم گفت کی گفته خیلی هم بزرگتره از بس آرایش کرده ......(من چادری هستم و اصلا آرایش نمیکنم)

    منم دیشب کلی دلم گرفت ...همش فک می کنم خیلی زشت و پیرم

    درحالیه که به یکی از خواستگارام تو دانشگاه وقتی گفتم متولد 62 هستم باور نکرد میگفت فک کردم 65 هستین
    خسته شدم از این حرفش ...چی جوابشو بدم تا دیگه نگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. 2 کاربر از پست مفید حیاط خلوت تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 18 بهمن 94), maryam240 (سه شنبه 31 فروردین 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چگونه خاستگارهایم را مقایسه نکنم؟
    توسط Mahtab.khanoom در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 31 فروردین 93, 13:16
  2. وای خسته شدم از بس شوهرمو با مردای دیگه مقایسه کردم کمکم کنید
    توسط قلب در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: شنبه 25 آبان 92, 09:52
  3. مقایسه همه خاستگاران با یک عشق خیالی!
    توسط elahe.a در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: چهارشنبه 12 مهر 91, 14:39
  4. مقایسه کردن ممنوع!( یا چطور بیاموزیم خود را با دیگران مقایسه نکنیم!)
    توسط آویژه در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 14 آذر 90, 22:00
  5. ورود خواستگار جدید و مقایسه شدن من!
    توسط Sparker در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 28 فروردین 90, 17:19

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.