به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 04 فروردین 95 [ 15:04]
    تاریخ عضویت
    1394-11-14
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    162
    سطح
    3
    Points: 162, Level: 3
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 6 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    خودمو دوست ندارم..همش درحال سرزنش و تنبیه خودم هستم

    باسلام..نمیدونم دقیقا مشکلمو چطوری بیان کنم چون هنوز خودم مشکل اصلیمو نمیدونم فقط متوجه هستم که خودمو دوست ندارم و همش درحال سرزنش و تنبیه خودم هستم..من یک سال پیش شکست عاطفی خیلی بدی خوردم اینقدر بد که بعضی ها پیشنهاد روانشناس و مصرف دارو رو دادن که خداروشکر تونستم خودم خودمو سرپا کنم البته برای ی مدت کوتاهی بود.مشکل من دقیقا از بعد ان شکست شروع شد..از ادما به شدت دوست دارم فاصله بگیرم..میترسم بهشون نزدیک بشم..اینقر به ادما خوبی کردم و ضربه خوردم.باورکنید بارزتریک ویژگی من مهربونی من بوده و هست ولی الان همش درتلاشم مهربونیمو نشون نوم مبادا دوباره بهم ضربه بزنن.فکرمیکنم همه قصدسواستفاده و کلک دارن و میترسم ازشون..هرکسی که نزدیکم هست رو با کوچکتریک حرف یا اشتباه به طور کل از زندگیم حذف میکنم.و هیچ راه برگشتی براش نمیزارم..میخواد دوست صمیمیم باشه یا غیرصمیمی فقط منتظرم ی حرکت ببینم تا از زندگیم حذفشون کنم..اصلا واسم مهم نیس دیگران از حرفم ناراحت میشن یا نمیشن هرجور دلم بخواد باهاشون حرف میزنم..همه رو به دید تمسخر نگاه میکنم و خودمو بالاتر میبینم امااا در باطن داغونم.همش میگم چرا فلان حرفو زدی؟چرا انکارو کردی؟وای تو چه بد هستی اصلا دوست داشتنی نیستی جذاب نیستی و همش خودخوری میکنم..و غرق گذشته میشم..به گفته دیگران چهره زیبا و جذابی دارم و خیلی هم مورد توجه ولی من همش میگردم تا ی چیزبد پیداکنم و به خودم گیر بدم و سرزنش کنم.انگار که لذت میبرم از ازار خودم.از ی طرف هم خانوادم با بعضی حرفاشون منو خورد میکنن.گاهی اینقدر خسته میشم ازخودم که دوست دارم همه کس و همه چیزو ول کنم برم ی جای دور که هیچکس نشناسه منو..کاش میشد..واقعا نمیدونم مشکلم چیه..هرروز هرلحظه مغزمن درحال فکرکردن و ازارمنه..همش میگم نکنه ان حرفو زدی اینطور بشه؟نکنه بخاطرتو فلان بشه؟همه اینها بعد از ان شکستی هست که داشتم و البته هرشب تو ذهنم مرور میکنم که بازیچه ای بودم و ان هیچ وقت منو دوست نداشته..ان همه حرف همش دروغ بوده..

  2. 2 کاربر از پست مفید Aram. تشکرکرده اند .

    Hadi99g (جمعه 16 بهمن 94), mohamad.reza164 (چهارشنبه 14 بهمن 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 مهر 95, 22:29
  2. وسایل برای استفاده کردن هستند و انسانها برای دوست داشتن
    توسط setareh در انجمن هیجانات و احساسات
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 10 آبان 89, 01:16
  3. +دختری را دوست دارم که ازش خواستگاری میکنم و منفی جواب میده . واجبه.
    توسط گیو در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 آذر 87, 13:57
  4. وابستگی های افراطی به دوست
    توسط shadi در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 دی 86, 09:31

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.