ممنون فکر میکنم ارسال های ایندفعه خیلی بیشتر بهم کمک کرد . ممنون فرزاد جان
و شما جناب گردآفرید بسیار بسیار ازتون ممنونم جوابی که دنبالش می گشتم رو تا حدودی به دست آوردم . مطمئنم که شما می تونین در این راه بهم کمک کنید .
در مورد سئوالهایی که پرسیدین دوست بد زیاد داشته که فکر می کنم الان نداره . دوستم دوران دانشجوییش رو تو یه شهر دیگه گذرونده و توی همون دوران به سمت خلاف کشیده شده و اینم فکر می کنم بیشتر به خاطر روحیه ماجراجوییشه و خیلی اکتیوه ، رفتارای ما خیلی شبیه همه ولی فرقمون در اینه که اون واسه تنوع طلبی و ریسک و خطر حد و حدود قائل نمی شه و اصلاً به پیامدهاش فکر نمی کنه .وقتی واسه من از دوران دانشجوییش صحبت می کرد میگفت مثلاً قرص روان گردان مصرف می کردیم ولی همیشه بعد این حرفا می گفت که امیدوارم تو هیچ وقت رنگشم نبینی . دوستم رفتارش جوری نیست که بخواد به من صدمه بزنه و چون از من بزرگتره همیشه نگرانمه و ازین لحاظ مشکلی نیست .
در مورد خانواده فکر نمی کنم مشکلی باشه چون اعضای خونوادشون خیلی خوبن و هیچ کدومشون نه از لحاظ رفتاری و نه اجتماعی مشکل دار نیستن و مامان باباش نمی دونن حتی قلیون می کشه .
راجع به اعتماد به نفس که یه دختر پر شور و هیجان با اعتماد به نفس در حد تیم ملی ولی من فکر میکنم اعتماد به نفسش کاذبه و شاید با این کارا می خواد خلأ عاطفی درونش رو پر کنه . هر چند که اصلاً ظاهرش اینطور نشون نمی ده . ناگفته نمونه که حدوداً 6 ماه پیش از نامزدش جدا شد و البته این رفتاراش به خیلی قبل از این اتفاق بر می گرده ولی به هر حال یک شوک بزرگ رو رد کرده . با اینکه نامزدش رو دوس داشت ولی چون اصلاً با هم تفاهم نداشتن دوستم نامزدیش رو به هم زد واین نامزدی باز هم در دوران دانشجویی اتفاق افتاده و علیرغم مخالفت خونوادش اصرار به ازدواج با اون آقا رو داشته . جالبه که بعد از بهم خوردن نامزدیش هیچ بحران عاطفی رو پشت سر نذاشت ، حتی دریغ از یک قطره اشک . بعد از اون ماجرا کلاً بی احساس شده و الان فکر میکنم حدوداً با 10 -20 تا پسر دوسته و به هیچ کدومشونم احساسی نداره و فقط باهاشون وقت گذرونی میکنه . من ازین میترسم که این رفتاراش تأثیر خیلی بدی در زندگی آیندش بذاره به خاطر همین ازتون کمک خواستم .
منتظر جوابتون هستم گردآفرید عزیز .







علاقه مندی ها (Bookmarks)