به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 17 , از مجموع 17

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 02 بهمن 94 [ 13:44]
    تاریخ عضویت
    1394-10-11
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    147
    سطح
    2
    Points: 147, Level: 2
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points7 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 5 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    شک و تردید در ازدواج دوم

    سلام.خانوم 25 ساله ای هستم ک در سن 20 سالگی به دلیل اعتیاد همسرم و عدم تفاهم بعد از چند ماه ازدواج، جدا شدم.اینکه چقدر سختی کشیدم و چ خیانت ها دیدم بماند.5سال از ماجرا میگذرد و من همه گذشته ام را فراموش کردم..
    در طی این 5 سال با پسرای زیادی آشنا شدم اما تجربه ام اجازه ازدواج با آنها را نداد.
    خلاصه اینکه چند ماهی است با پسری 29ساله آشنا شدم ک ایشان قبلا در دانشگاهی ک من هستم تحصیل میکرده اما ما هیچوقت همدیگر را ندیدم اما به طور کاملا اتفاقی در فضای مجازی آشنا شدیم و .. 3 بار همدیگر را ملاقات کردیم.آشنایی ما از ابتدا با هدف ازدواج بود و در این چند ماه من راز گذشته ام(جدایی از همسرم) را فاش نکردم.اما همیشه در صحبت هایم گفتم ک من رازی دارم ک شاید باخبردار شدن آن از ازدواج با من پشیمان شوی.. اما او همیشه میگفت هیچ چیز نمیتواند مانع ازدواج من با تو شود.و در جلسه سوم بدون هیچ مقدمه ای همه گذشته ام را گفتم. و ایشان هیچ عکس العمل بدی نشان نداد و حتی تشکر کرد ک بهش اعتماد کردم و رازم رو گفتم. و همچنان اصرار بر ازدواج دارد.
    سوال اول من: من بعد از ازدواج ناموفقی ک داشتم هنوز نمیدانم اصلا ازدواج کردن کار درستی است؟ اینکه زندگی مجردی و راحت را با یک زندگی پر دردسر و پرمسءولیت عوض کنم؟
    سوال دوم راجع به ظاهر ایشان است: من قدی بلند دارم و ایشان هم قد من شاید کمی هم کوتاه تر باشد، این نمیتواند باعث تمسخر گردد؟
    سوال سوم:با آشنایی متوجه شدم ک ایشان بسیارر ثروتمند می باشد اما من از یک خانواده متوسط هستم.. مشکلی بوجود نمی اورد؟
    و در اخر از اینکه وقت گذاشتید و مطالعه کردید تشکر میکنم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید ساده دل تشکرکرده است .

    mohamad.reza164 (جمعه 11 دی 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.