سلام دوستان
چیزی به ثبت نام ارشد نمونده میخوام ثبت نام کنم
بازار کار کدوم رشته ها خوبه؟
از علاقه ام نپرسید بازار کار فقط برام مهمه
دوستان لطفا راهنمایی کنید خیلی نیاز دارم
تشکرشده 51 در 20 پست
سلام دوستان
چیزی به ثبت نام ارشد نمونده میخوام ثبت نام کنم
بازار کار کدوم رشته ها خوبه؟
از علاقه ام نپرسید بازار کار فقط برام مهمه
دوستان لطفا راهنمایی کنید خیلی نیاز دارم
باغبان (جمعه 13 آذر 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)