راستشو به شوهرش بگه و خودش رو خلاص کنه !!!! فکر کنم ، برق از سر شوهر بی غیرتش بپره ، و بخواهد زنشو آش و لاش کنه !!!!! من می گم : مردهه بعد یک مدت بر می گرده به هوس بازی هاش و این دخترهه ابله هم این سری خودش رو رو سر یکی دیگه خراب می کنه !!!
تشکرشده 12 در 12 پست
راستشو به شوهرش بگه و خودش رو خلاص کنه !!!! فکر کنم ، برق از سر شوهر بی غیرتش بپره ، و بخواهد زنشو آش و لاش کنه !!!!! من می گم : مردهه بعد یک مدت بر می گرده به هوس بازی هاش و این دخترهه ابله هم این سری خودش رو رو سر یکی دیگه خراب می کنه !!!
تشکرشده 13 در 9 پست
منم تصور مي كنم كه ادامه دادن به اين زندگي دامن زدن به آتشه اين گناهه
دوستان جديد پيدا كنيد،اما دوستان قديمي را هم حفظ كنيد ، اينها نقره و انها طلا هستند.
تشکرشده 13 در 9 پست
شايد بهتر باشه كه به صورت توافقي ؛ اينا كه اينطور با صراحت به هم خيانت ميكنن از هم جدا شن
دوستان جديد پيدا كنيد،اما دوستان قديمي را هم حفظ كنيد ، اينها نقره و انها طلا هستند.
تشکرشده 81 در 38 پست
سلام
بره سر خونه و زندگیش و به شوهرش هم بگه که پسر دائی شوهرش بهش نظر داشته و گولش زده که من خوشبختت می کنم و شوهرت به دردت نمی خوره و اون هم گول خورده و چند مدتی باهاش بوده و از اونجایی که شوهرش بی تفاوت فکر نکنم براش مشکلی پیش بیاد.
تشکرشده 59 در 40 پست
به قول نازنين اينها هنوز به بلوغ عاطفي نرسيده اند دوست شما كاملا از روي احساس اون هم احساسي منفي عملي رو انجام داده . يه تلافي تلافي كاري كه در چارچوب زندگي اش قبحش ريخته شده . دوستان چرا همه تعجب كرديد اين گونه اتفاقات زياد رخ مي ده زن شوهر دار مثلا عاشق فرد ديگه هاي مي شه مرد زن دار هم خوابه زناني مي شه كه اگر فاكتور هوس رو ازش بردارن توي شرايط عادي آب دهان هم طرف اون زن ها پرت نمي كنه و در نهايت هر دو تلاش براي ويراني هم براي نابودي زندگي هم و دست آخر مي گن طلاق مي گيريم مي ريم دنبال زندگي مون در صورتي كه حتي نمي دونن مفهوم زندگي چيه ؟ معناي خوشي كدومه؟
من به شخصه نمي تونم در مورد اين مسئله نظر بدم فكر كنم اين يكي ديگه كار آقاي سنگ تراشانه.
تشکرشده 73 در 47 پست
من واقعاً نمي دانم چي بگم. صفحه حوادث پر شده از اين جور زندگيها. خدا به دادمان برسد. همش خيانت. ايشون به نظر من طلاق بگيرند بهتر است. اما اگر خواستند برگردند حتماً بايد شوهرشان را در جريان قرار بدهند. البته فكر مي كنم باز هم دوامي نخواهد داشت. پس عاقلانه است كه كار اول را انجام بدهند.
عميق ترين درد در زندگي مردن نيست، پنهان كردن قلبي است كه به اسفناك ترين حالت شكسته است.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)