طاهره عزیز، تغییر زاویه جالبی دادین..
من برادر ندارم، برای همین هم نمی تونم جواب این سوالها رو بدم، ولی فکر کنم منظور شما از مطرح کردن این سوال این بود که « اگه شما دوست ندارید، همسر برادرتون کسی باشه که باهاش رابطه داشته، پس خودتون هم باکسی رابطه برقرار نکنید» نمی دونم درست متوجه شدم یا نه؟؟؟






علاقه مندی ها (Bookmarks)