به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 18 , از مجموع 18

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 23 مهر 95 [ 01:57]
    تاریخ عضویت
    1393-12-09
    نوشته ها
    163
    امتیاز
    4,080
    سطح
    40
    Points: 4,080, Level: 40
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 70
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    96

    تشکرشده 225 در 103 پست

    Rep Power
    39
    Array

    میخوام یه زن واقعی باشم. یک زن کامل یک انسان کامل

    سلااااااامممممممم دوستان
    من وقتی وارد تالار شدم که مشکلاتم سر ورود بیش هم حد همسرم به دنیای مجازی و ارتباطش با خانمها بود
    خودم هم یه زور ناشناس باهاش چند بار چت کردم و بالاخره لو رفتم
    همسرم من رو عضو گروهش کرد اصلا روحیه خوبی نداشتم خیلی باهم راحت بودن عز گروهش آومدم بیرون و کلا برنامه گوشیمو حذف کردم و سعی کردم دیگه تجسس نکنم و فکر بد هم نکنم
    کتاب راز رو خوندم دوست دارم آرامش داشته باشم و این آرامش رو به دیگران هم بدم
    در مورد دلشوره هام میخوام فکر نکنم
    چند دقیقه پیش با همسرم حرف زدم دوباره گفت که از من نا امیدشده، نمیدونم چرا همش حرفای منو غر زدن میبینه
    مثلا من دیده بودم که تو فضای مجازی به دختره گفته بود نیستی دلم تنگیده
    دو سه بار پیشتر پرسیده بودم هیچی نگفت و من آخر گریه کردم
    اما امشب گریه نکردم واقعن برام سوال بود ولی میگه تو منو نشناختی
    تا چن سال میخوای هی بپرسی من هر چی مینویسم یا کامنت میزارم منظور واقعیم نیس شوخیع

    گفتم آخه تو وقتی میای خونه هم مدام تو گوشی هستی گفت از فردا دیکه گوشیو خونه نمیارم میزارم تو ماشین که وسوسه نشم یا نصفه شب میرم
    گفتم دوست ندارم نصفه شب بری
    میگه این اسیریه و.وقت خودمه
    گفتم گوشیتم بیار من دوست ندارم فک کنی اسیر گرفتم یا نمیخوام خوشیتو ببینم
    اصلا اشتباه کردم

    چون به یه دختره تو گروه که بودیم گفته بوذ خانمم نمیتونه خوشیمو ببینه و من به همین دلیل دوستش ندارم

    چه کنم. انگ غر غرو بودنو بهم نزنه بتونم راحت حرفامو بزنم

    متن زن بی خیالم خوندم جالب بود. ازتون میخوام راهکار بدین قوی شم

    وابستش نباشم.
    ویرایش توسط عاشق خانواده : سه شنبه 17 شهریور 94 در ساعت 01:15

  2. 2 کاربر از پست مفید عاشق خانواده تشکرکرده اند .

    گیسو کمند (سه شنبه 17 شهریور 94), اعجاز عشق (سه شنبه 17 شهریور 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اضطراب اجتماعی شدیدم زندگیم را مختل کرده
    توسط ranaaa در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 15 مهر 91, 15:32
  2. فوبیا و اضطراب اجتماعی
    توسط ki@rash در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 52
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 خرداد 91, 01:18
  3. سخت بودن انتظار واسه گرفتن جواب مثبت قطعی
    توسط larg.62 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 15 آبان 89, 09:53
  4. فکر می کنم خود واقعی اش را پنهان می کند
    توسط صفورا33 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 17 مرداد 89, 19:43
  5. * صداقت واقعی
    توسط escarlet در انجمن تنش و دعوا در ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 اردیبهشت 88, 12:22

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.