با سلام این جانب نزدیک به یک سال است که ازدواج کردم و همسر خوبی دارم منتها من یک مشکل بزرگ دارم مشکل حسادت *عقده ای بودن *کمبود اعتماد به نفس من همیشه حس میکنم دیگران از من برترند ومشکل اصلی من در خصوص عروسی خودم است که اون طور که باید و شاید در هیچ زمینه ای حس میکنم خوب نبود تاکید میکنم این از نطر منه از نظر همسرم همه چیز خوب بوده ولی من عروسی دیگران را دوست ندارم برم چون ممکنه آپشن های آنها رو ببینم و به همسرم پیله کنم که چرا ما اون آپشن ها رو نداشتیم اینو بگم که من تمام حسادتم در خصوص مراسم دیگران است و به بقیه موارد دیگران از جمله خونه و ماشین اصلا حسادت و عقده ندارم خواهش میکنم با حرفای معمولی منو آروم کنید نه با حرفای روانشناسی و نا مفهوم حس میکنم تمام آینده من بستگی به مراسم عروسیم و خاص بودن من در مراسم بستگی داشت دوست ندارم افسوس دیگران و بخورم که چه مراسم خاصی و چه عروس خاصی بود لطفا کمکم کنید زندگیم به بن بست رسیده اصلا دوست ندارم به مراسم عروسی برم تا مبادا مقایسه کنم و افسوس بخورم و زندگی و به کام خودم و شوهرم تلخ کنم دوست دارم بدونم که بقیه هم مثل من هستن یا نه ........... با تشکر