درود
بنده حدود 4 ماه هست که ازدواج کردم و تقزیبا چند روز بعد از ازدواجم کاملا از کاری که کردم پشیمونم شاید مشکلاتی که عرض میکنم از دید خیلی ها بی اهمیت باشه اما برای من مهمه، مراحل ازدواج اعم از چندین جلسه صحبت که حدود 6 ماه به طول کشید و مشاوره قبل از ازدواج هم رفتم اما مشکلاتی که عرض میکنم در این جلسات مشخص نشد.
مشکل اول اینکه پوست همسرم جوش میزنه و زیر گونه هاش هم جای جوش زیادی داره که به دلیل اینکه موقه خواسگاری حجاب داشت من متوجه این قضیه نشدم، چندین بار ازش خواستم به متخصص پوست مراجعه کنه ولی براش این قضیه اهمیتی نداره.
مشکل دوم اینکه حساسیت تنفسی داره و جالبه بعد از حمام رفتن به این حساسیت دچار میشه و به همین دلیل بین هر بار حمام رفتنش گاهی 2 تا 3 روز فاصله میفته و برای من ازار دهندس البته مراجعه مستمر به پزشک داره و ظاهرا غیر قابل درمانه فقط شدتش قابل کنترل.
مشکل سوم اینکه من محل کارم شهر دیگه ای هست و تقریبا آخر هفته ها میتونیم همدیگرو ببینیم من روزی چند بار باهاش تماس میگیرم ولی همسرم تو این 4 ماه حتی 4 بار هم بامن تماس نگرفته گاهی اوقات خواستم ببینم اصلا براش اهمیتی داره یا نه و مدتی بباهاش تماس نگرفتم اما دیدم هیچ اهمیتی براش نداره که از حالم خبردار باشه و به من حس بدی میده البته باید اشاره کنم وقتی باهمیم خیلی به من ابراز محبت میکنه.
در این مدت 4 ماهه سعی کردم همه جور بهش محبت کنم چه مادی چه معنوی و به نکات مثبتش فکر کنم اعم از اینکه خانواده خوبی داره و خودش هم تا الان اخلاق خوبی داشته ولی این حس پشیمونی رو نمیتونم سرکوب کنم.
موارد دیگه ای هم هست که برای طولانی نشدن مطلب بهش اشاره نمیکنم
لطفا کمکم کنید درضمن مشاوره هم نمیتونم برم برام سخته این حرفارو حضوری به کسی بزنم








علاقه مندی ها (Bookmarks)