به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 61

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 تیر 97 [ 22:56]
    تاریخ عضویت
    1392-12-18
    نوشته ها
    524
    امتیاز
    13,135
    سطح
    74
    Points: 13,135, Level: 74
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 115
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,154

    تشکرشده 1,301 در 451 پست

    Rep Power
    104
    Array

    بعد دو سال دیگه می خوایم بریم خواستگاری دختر مورد علاقم---- دوستان لطفا کمکم کنید

    سلام به همه ی دوستان خوب همدردی.
    دوستان من قبل تر ها از دختر مورد علاقم (هم کلاس سابقم) خواستگاری کرده بودیم که جواب منفی شنیده بودم(اون موقع شاید یک سری شروط لازم رو نداشتم که با گذر زمان به لطف خدا بدستشون اوردم)....این که چی شد و... بماند ولی توسط یک واسطه شکر خدا اونا اجازه ی خواستگاری حضوری رو بعد حدود دو سال دادند...

    راستش دل خود اون خانم فکر می کنم پیش من باشه.... :) ....(ولی ایشون از اون دختر هایی هستند که بازم نظر خانوادشون خیلی مهمه خیلی خیلی... )

    اما نکته ای که هستش که فکر می کنم خانواده ی سخت گیری دارند و روی دخترشون حساس هستند و به همین راحتی ها شاید نمی تونند به فردی اعتماد کنند....

    لذا خیلی مهم هستش که من توی اولین جلسه ی خواستگاری چه برخوردی داشته باشم...؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    مثلا

    موقع صحبت کردن با دختر خانم چه رفتار و واکنش هایی داشته باشم...؟
    چقدر با دختر خانم صحبت کنم ... ؟
    رفتارم با مادر ایشون توی جلسه ی خواستگاری چطوری باشه...؟
    چجوری جواب بدم اگه جلوی مادرا ازم سوال پرسیدند؟
    حتی در انتخاب نوع گل و شیرینی

    و هر نوع ریزه کاری که دوستان محترم

    مخصوصا اقا پسرانی که تجربه ی خواستگاری رفتن دارند و دختر خانم هایی که تجربه ی خواستگار راه دادن دارند ممنون میشم بهم بگید....


    مثلا توی تاپیک چند تا از دوستان محترم این جا ...می خوندم نکات ریزی رو مطرح کرده بودند از جلسات خواستگاریشون که برام جالب بود...مثلا نحوه ی برخورد و رفتار اقا پسر با پدر و مادرش در جلسه ی خواستگاری و...


    پیشاپیش از همه ی دوستانی که برام وقت می ذارند تشکر می کنم.
    ضمنا از همه ی دوستان حسابلی التماس دعا دارم لطفا دعا کنید هر چی خیره بشه...البته من دوست دارم خیرم در رسیدن به این خانم باشه.الهی امین.
    ویرایش توسط فدایی یار : جمعه 16 مرداد 94 در ساعت 10:42

  2. 8 کاربر از پست مفید فدایی یار تشکرکرده اند .

    danger (شنبه 17 مرداد 94), Eram (شنبه 17 مرداد 94), khaleghezey (جمعه 16 مرداد 94), mohamad.reza164 (سه شنبه 27 مرداد 94), گلاب (جمعه 16 مرداد 94), مصباح الهدی (جمعه 16 مرداد 94), باغبان (چهارشنبه 21 مرداد 94), سرشار (جمعه 16 مرداد 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: شنبه 24 بهمن 94, 16:37
  2. لطفا کمکم کنید خواستگاری دارم که دوستش ندارم
    توسط gol yas در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: یکشنبه 08 دی 92, 22:07
  3. دوستان کمک یه مشاور میخوام برا دوستام معتاد به استمناء (جلق) شدن
    توسط infodltube در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: سه شنبه 10 اردیبهشت 92, 00:07
  4. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 اسفند 90, 18:07
  5. آیا من امل هستم؟ (شما دوستان قضاوت کنید )
    توسط yasmin44 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: جمعه 20 خرداد 90, 13:01

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:04 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.