به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 11 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array

    مسئله به دل نشستن خواستگار تا چه حدی در ادامه جلسات میتواند تعیین کننده باشد.

    با سلام

    خیلی دو دل بودم تاپیک بزنم یا نه، چند بارم نوشتم ولی پاک کردم، ولی هرچقدر فکر میکنم متاسفانه نمیتونم تصمیم درستی بگیرم.

    من خواستگاری داشتم که جلسه اولش گذشته، خب صحبت های اولیه خیلی کلی گذرانده شد، بصورت کلی معیارهای بنده داشتند دو شرط هم داشتم مادرم مطرح کردن پذیرفتن ( البته خوشبختانه تا حالا اکثرا این دو شرط و قبول کردن ) ولی خب باید خیلی بررسیشون کنم و من تا وارد جزییات معیارهام نشم نمیتونم تصمیم قطعی بگیرم ولی فعلا باید برای ادامه جلسات نظر ابتدایی بدهم.یعنی موافقت کنم بقیه جلسات ادامه پیدا کنه یا خیر.

    مشکل من :
    ایشون از نظر ظاهری بدلم ننشستند، منظورم ظاهر صورت و...نیست، منظورم اینه احساس میکنم بهمدیگه اصلا نمیایم. و حتی از صحبت کردنشون هم زیاد رضایت نداشتم، نحوه صحبت کردنشون مشکلی نداشت، سوالات من و درست پاسخ نمیدادن، یعنی میتونم بگم به هیچکدوم از سوالاتم به جواب درستی نرسیدم، خیلی کیفی پاسخ میدادن، حتی ازشون میخواستم در غالب مثال پاسخ بدهند، مثالی نمیزدند.بیشتر فلسفی پاسخ میدادند، برای همین بیشتر دوست داشتم جلسات تموم بشه تا ادامه پیدا کنه.خودم فکر کردم شاید یکی از دلایلی که دودل هستم همین مسله باشه چون نتونستم ارتباط کلامی مناسبی برقرار کنم.

    حالا دو دل هستم جلسات و ادامه بدم، یا یک بهانه ای بیارم و ادامه ندم! چون اصلا دوست ندارم جلسات و ادامه بدم بعد آخرش ببینم نمیتونم با این مسله کنار بیام و پاسخ منفی بدهم اینطوری هم بخودم هم ایشون صدمه میرنم.

    اینکه میگم دو دل هستم چون آدم بشدت احساسی هستم، شده از قیافه کسی خوشم نیومده ولی وقتی با ویژگی های اخلاقی اون فرد آشنا شدم علاقه مند شدم به ادامه صحبت.

    حالا با خودم میگم شاید با آشنایی بیشتر این اتفاق بیوفته ولی اگر خدایی نکرده احساس من تغییر نکرد تو دردسر میوفتم دیگه براحتی الان نمیتونم پاسخ منفی بدم.چون احساس عذاب وجدان میگیرم.

    از طرفی دوست خود من بهم گفت تا لحظه عقدشون اصلا از قیافه همسرشون خوششون نمیومده حتی گریه میکرده ولی بخاطر ویژگی های اخلاقی خوبی که همسرش داشت انتخابشون کرده الانم عاشق همسرش هست.بمنم پیشنهاد دادن بیشتر آشنا بشم ولی خودم خیلی دودلم.
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **

    ویرایش توسط دختر بیخیال : سه شنبه 06 مرداد 94 در ساعت 13:12

  2. 2 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    khaleghezey (پنجشنبه 08 مرداد 94), بانوی آفتاب (پنجشنبه 02 مهر 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 28 اردیبهشت 93, 11:43
  2. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: دوشنبه 11 دی 91, 21:28
  3. پیامدهای سنگین یک رابطه، نه میتوانم فراموش کنم نه میتوانم ادامه بدهم
    توسط kindly girl در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: دوشنبه 14 فروردین 91, 02:26
  4. چطور میتوان در مورد یک خواستگار راه دور اطلاعات موثق و کاملی به دس
    توسط mahtabroo در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 21 فروردین 90, 00:11

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:06 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.