سلام به همگی
مخصوصا من میدونم عزیز با توجه ب اینکه فرشته مهربان گفتن اون یکی تاپیکم از ظرفیت مجاز عبور کرده
http://www.hamdardi.net/thread39292-7.html
منم تصمیم گرفتم برا مشکل خواهرم یه تاپیک جدا باز کنم من میدونم عزیز ممنون میشم وقتی کتابارو پیدا
کردین اینجا لینکشو بذارین از وقتی نقاشی اونو شماها دیدین همش رو نقاشی وقت میذاره و با علاقه
میکشه و از وقتیم گفتم شما گفتین با دقت باید درس بخونه میشنه با کامپیوتر درسایی که ضبط کردیم قبلا
گوش میده ولی فعلا کتابای نهضت رو گوش میده تا ببینم برنامه جدید چیه ممنون میشم راهنمایی کنید
فعلا چیارو برا شروع درسش شروع کنم بخونه تامشغول شه؟؟چون بیکاره حوصلش سر میره








علاقه مندی ها (Bookmarks)