برنامه اینستا و گروه های متعددی عضو هست.و عکسهای خیلی بدی میبینه.
چیکار کنم؟(بی تفاوت باشم ؟آخه میگن سخت گیری کنی بدتر میشه.)
تشکرشده 0 در 0 پست
برنامه اینستا و گروه های متعددی عضو هست.و عکسهای خیلی بدی میبینه.
چیکار کنم؟(بی تفاوت باشم ؟آخه میگن سخت گیری کنی بدتر میشه.)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)